Najbardziej utytułowany polski kierowca rajdowy został twarzą kampanii marki Mannol Polska. Popularny Hołek wspiera swoim autorytetem wysokiej klasy oleje silnikowe z innowacyjną technologią SCT ESTER.
Kampania ma przekonać kierowców do podjęcia technologicznego wyboru produktów motoryzacyjnych sygnowanych marką uznanego niemieckiego producenta, który znany jest z poszukiwania innowacyjnych rozwiązań.
Mannol jest pionierem w produkcji olejów z nowoczesną technologią SCT ESTER, wykorzystywaną wcześniej w przemyśle lotniczym, która spełnia najwyższe standardy ochrony silnika.
- Naszym celem jest zadowolenie klienta oraz maksymalny profesjonalizm w doborze i zastosowaniu środków smarnych. Mimo zaawansowania technologicznego i wysokiej jakości nasze produkty są w zasięgu każdego kierowcy, dzięki konkurencyjnej cenie i dobrej dystrybucji – dodaje Krystian Pietrzykowski, CEO Mannol Polska.
Krzysztof Hołowczyc nieprzypadkowo został ambasadorem marki. Jak sam dodaje:
- Chętnie wpieram rozwiązania, które są przyszłością motoryzacji i wyznaczają kierunek jej rozwoju, takie jak zastosowanie technologii estrowej w olejach silnikowych. Mannol to porządny niemiecki olej, który będzie atakował cały świat, od Polski zaczynając…
Kampania online wystartowała 15 października i z każdym tygodniem rozpędza się coraz bardziej. Banery reklamowe oraz materiały video promujące szeroką gamę produktów – od olejów po kosmetyki i chemię do samochodów, pojawiły się w największych portalach i na stronach motoryzacyjnych. Stworzone zostały nowe profile marki w social mediach (Facebook, Instagram, LinkedIn). W programach Grupy TVN są emitowane billboardy sponsorskie. Dodatkowo odświeżona została strona internetowa marki. Materiały reklamowe będą obecne podczas rajdów samochodowych i innych wydarzeń branżowych.
Za kreację i realizację wszystkich działań odpowiada agencja MK GROUP we współpracy z kooki.To koordynującym działania online.
Źródło: MK GROUP