logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Krzysztof Hołowczyc stawia na technologiczne produkty Mannol

  PR 24.11.2022, przeczytano 293 razy
ilustracjastrzałka

Najbardziej utytułowany polski kierowca rajdowy został twarzą kampanii marki Mannol Polska. Popularny Hołek wspiera swoim autorytetem wysokiej klasy oleje silnikowe z innowacyjną technologią SCT ESTER.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/krzysztof-holowczyc-stawia-na-technologiczne-produkty-mannol,398111,artykul.html

Kampania ma przekonać kierowców do podjęcia technologicznego wyboru produktów motoryzacyjnych sygnowanych marką uznanego niemieckiego producenta, który znany jest z poszukiwania innowacyjnych rozwiązań.

Mannol jest pionierem w produkcji olejów z nowoczesną technologią SCT ESTER, wykorzystywaną wcześniej w przemyśle lotniczym, która spełnia najwyższe standardy ochrony silnika.

- Naszym celem jest zadowolenie klienta oraz maksymalny profesjonalizm w doborze i zastosowaniu środków smarnych. Mimo zaawansowania technologicznego i wysokiej jakości nasze produkty są w zasięgu każdego kierowcy, dzięki konkurencyjnej cenie i dobrej dystrybucji – dodaje Krystian Pietrzykowski, CEO Mannol Polska.

Krzysztof Hołowczyc nieprzypadkowo został ambasadorem marki. Jak sam dodaje:

- Chętnie wpieram rozwiązania, które są przyszłością motoryzacji i wyznaczają kierunek jej rozwoju, takie jak zastosowanie technologii estrowej w olejach silnikowych. Mannol to porządny niemiecki olej, który będzie atakował cały świat, od Polski zaczynając…

Kampania online wystartowała 15 października i z każdym tygodniem rozpędza się coraz bardziej. Banery reklamowe oraz materiały video promujące szeroką gamę produktów – od olejów po kosmetyki i chemię do samochodów, pojawiły się w największych portalach i na stronach motoryzacyjnych. Stworzone zostały nowe profile marki w social mediach (Facebook, Instagram, LinkedIn). W programach Grupy TVN są emitowane billboardy sponsorskie. Dodatkowo odświeżona została strona internetowa marki. Materiały reklamowe będą obecne podczas rajdów samochodowych i innych wydarzeń branżowych.

Za kreację i realizację wszystkich działań odpowiada agencja MK GROUP we współpracy z kooki.To koordynującym działania online.

Źródło: MK GROUP

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Monitor graficzny Eizo Coloredge CS2400S
EIZO wprowadza do sprzedaży 24.1” monitor graficzny nowej generacji ze złączem USB-C
Doubleverify likwiduje pierwszy wielkoskalowy schemat oszustw dotyczących emitowania reklam na platformach audio
DoubleVerify, wiodąca platforma oprogramowania do pomiaru, danych i analiz mediów cyfrowych, ogłosiła właśnie odkrycie „BeatSting”, pierwszego wielkoskalowego schematu oszustw związanego z emisją reklam w zasobach reklamowych audio. Od czasu, gdy laboratorium DV Fraud Lab po raz pierwszy zidentyfikowało tę rodzinę oszustw w 2019 roku, szacuje się, że reklamodawcom ukradziono w...
Agencja Red8 wybrana przez firmę Velvet CARE do opracowania nowej platformy komunikacji dla swojej marki Velvet - lidera w kategorii markowych produktów higieny papierowej na polskim rynku.
Durex wchodzi w świat gamingu i oferuje sekspozytywne poradnictwo na Discordzie
Marka poszerza swoje działania edukacyjne związane z promowaniem bezpieczniejszego i bardziej odpowiedzialnego seksu, sięgając po kolejne kanały komunikacji z młodymi odbiorcami. Tym razem chce dotrzeć do społeczności gamingowej, która jest obecna na cieszącej się rosnącą popularnością platformie Discord.
Oreo prezentuje limitowaną edycję ciastek przygotowaną we współpracy z Xboxem
Oreo i Xbox przedstawiają limitowaną wersję ciastek z emblematami tego giganta branży gamingowej i zapraszają do ogólnopolskiej loterii konsumenckiej.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764