logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Krzysztof Hołowczyc w nowej reklamie Żabki

  PR 04.08.2020, przeczytano 382 razy

Sieć Żabka we współpracy z Tyskie Browary Książęce przygotowała dla swoich klientów promocję, w ramach której od 29 lipca do 4 sierpnia piwo Tyskie 0,0% przy zakupie 2 szt. dostępne jest w atrakcyjnej cenie 2,99 zł/szt. Akcji towarzyszy spot reklamowy, którego bohaterem jest ambasador kampanii „Przejdźmy na TY od Zera” - Krzysztof Hołowczyc. Jeden z najbardziej utytułowanych polskich kierowców rajdowych to kolejna znana postać, która wystąpiła w reklamach sieci Żabka.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/krzysztof-holowczyc-w-nowej-reklamie-zabki,387993,artykul.html

– W Żabce stawiamy na dobrą współpracę z naszymi dostawcami, która przejawia się m.in. w tworzeniu wspólnych przedsięwzięć marketingowych, wykorzystujących nasze platformy reklamowe w kreatywny sposób. Cieszymy się, że wspólnie z Tyskie Browary Książęce możemy wspierać konsumpcję bezalkoholowego piwa i promować odpowiedzialne postawy wśród kierowców, korzystając przy tym z autorytetu Krzysztofa Hołowczyca, polskiej ikony motosportu – mówi Joanna Staude-Potocka, Dyrektor Marketingu w firmie Żabka Polska.

Spot z udziałem Krzysztofa Hołowczyca utrzymany jest w konwencji innych reklam telewizyjnych Żabki, pokazujących zabawne scenki z udziałem pracowników jednego ze sklepów sieci. Do tej pory w klientów sieci Żabka wcielali się w nich m.in. piłkarze Kamil Grosicki i Jerzy Dudek oraz bokser Mike Tyson.

Źródło: Żabka Polska

www.zabka.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Platige Image pozyskało 6 mln zł z prywatnej emisji akcji z przeznaczeniem na projekty gamingowe
Platige Image zakończyło prywatną emisję akcji, w ramach której pięciu inwestorów instytucjonalnych nabyło 240 tys. akcji, stanowiących 7% w podwyższonym kapitale, podała spółka. Pozyskany kapitał w wysokości 6 mln zł będzie w całości przeznaczony na realizację pierwszych projektów gamingowych, w związku z nową strategią Spółki na lata...
Obiektyw Voigtlander Ultron I i II 28 mm f/2,0 do Leica M
Niezmiernie miło jest nam zaprezentować nową wersję obiektywu Voigtlander Ultron 28 mm f/2,0 z mocowaniem Leica M.
Mary Kay Inc. uruchamia platformę Suite 13TM zapewniającą angażujące doświadczenia wirtualne
Globalna marka kosmetyczna Mary Kay Inc. i działające w jej ramach Global Design Studio przedstawiają Suite 13TM, innowacyjne wirtualne doświadczenie kosmetyczne, które wykorzystuje wirtualną rzeczywistość do stworzenia wersji cyfrowej pierwszego wirtualnego showroomu Mary Kay. Zaprojektowany przy użyciu najnowszej technologii wirtualnej rzeczywistości nowy Suite 13TM oferuje...
SPi Global zmienia markę na Straive
SPi Global zaprezentował swój nowy awatar pod nazwą Straive (wymawiany tak samo jak słowo „strive” - „strajw” [dążyć]). Po licznych zmianach, jakie zaszły w ostatnich latach, w tym dużych przejęciach, otwarciu nowych strumieni przychodów czy dalszej konsolidacji kluczowych działów przedsiębiorstwa, nowa marka na nowo definiuje propozycję...
Trwa kampania informacyjna #Szczepimysię dedykowana rocznikom 1962-1973
Od 12 kwietnia trwa kampania informacyjna #SzczepimySię skierowana do osób w wieku 48-59 lat. Wszyscy urodzeni w latach 1962-1973, którzy są zainteresowani szczepieniem przeciw COVID-19, mają możliwość zarejestrować się na konkretny termin. Ambasadorem kampanii jest znany i lubiany aktor Cezary Pazura.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764