logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Krzysztof Hołowczyc w nowej reklamie Żabki

  PR 04.08.2020, przeczytano 443 razy

Sieć Żabka we współpracy z Tyskie Browary Książęce przygotowała dla swoich klientów promocję, w ramach której od 29 lipca do 4 sierpnia piwo Tyskie 0,0% przy zakupie 2 szt. dostępne jest w atrakcyjnej cenie 2,99 zł/szt. Akcji towarzyszy spot reklamowy, którego bohaterem jest ambasador kampanii „Przejdźmy na TY od Zera” - Krzysztof Hołowczyc. Jeden z najbardziej utytułowanych polskich kierowców rajdowych to kolejna znana postać, która wystąpiła w reklamach sieci Żabka.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/krzysztof-holowczyc-w-nowej-reklamie-zabki,387993,artykul.html

– W Żabce stawiamy na dobrą współpracę z naszymi dostawcami, która przejawia się m.in. w tworzeniu wspólnych przedsięwzięć marketingowych, wykorzystujących nasze platformy reklamowe w kreatywny sposób. Cieszymy się, że wspólnie z Tyskie Browary Książęce możemy wspierać konsumpcję bezalkoholowego piwa i promować odpowiedzialne postawy wśród kierowców, korzystając przy tym z autorytetu Krzysztofa Hołowczyca, polskiej ikony motosportu – mówi Joanna Staude-Potocka, Dyrektor Marketingu w firmie Żabka Polska.

Spot z udziałem Krzysztofa Hołowczyca utrzymany jest w konwencji innych reklam telewizyjnych Żabki, pokazujących zabawne scenki z udziałem pracowników jednego ze sklepów sieci. Do tej pory w klientów sieci Żabka wcielali się w nich m.in. piłkarze Kamil Grosicki i Jerzy Dudek oraz bokser Mike Tyson.

Źródło: Żabka Polska

www.zabka.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Urszula Borzym w SEC Newgate CEE
SEC Newgate CEE zyskała kolejnego doświadczonego konsultanta, do agencji dołączyła Urszula Borzym, Senior Project Manager.
„Brytyjski z natury” – Butcher’s z kampanią naturalnej karmy dla zwierząt
Butcher’s, producent karmy dla psów i kotów, wystartował z kampanią wizerunkową promującą wysoką jakość i naturalny skład swoich produktów. Za strategię komunikacji, planowanie i zakup mediów odpowiada agencja mediowa Spark Foundry wspólnie z agencją marketingu efektywnościowego Performics, która odpowiada za działania w social media (planowanie i zakup kampanii). Obie...
Do grona klientów agencji Quality Public Relations dołączyła firma Coloris - polski producent kosmetyków. Do zadań agencji należy opracowanie strategii komunikacji poszczególnych marek i prowadzenie w szerokim zakresie działań public relations, obejmujących zarówno relacje z mediami, jak i aktywacje PR w ramach współpracy z influencerami....
Michał Jarzyna dołączył do zespołu On Board Think Kong
Agencja OBTK powiększa zespół public relations o konsutlanta. Michał Jarzyna – młodszy konsultant PR dołączył do zespołu komunikacji korporacyjnej i odpowiada za prowadzenie projektów m.in. z sektora FMCG
Change Serviceplan z kampanią społeczną o wykluczeniu Głuchych z popkultury
W Międzynarodowy Dzień Głuchych wystartowała największa tak głośna kampania społeczna Polskiego Związku Głuchych, podejmująca temat wykluczenia osób głuchych z życia społecznego i kulturalnego. Na znak protestu przeciw ograniczeniom, przedstawiciele środowiska stworzyli w ramach tego projektu zespół muzyczny - UNMUTE, którego wszyscy członkowie są głusi....
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764