logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Krzysztof Ibisz twarzą kolejnej odsłony kampanii Neonet

  PR 12.08.2021, przeczytano 749 razy
ilustracja

12 sierpnia br. sieć elektromarketów NEONET wystartowała z kolejną odsłoną kampanii „Mówisz – masz”. Jej nowym ambasadorem został Krzysztof Ibisz. Prezenter, aktor i dziennikarz w najnowszym spocie NEONET podkreśla kluczowe dla sieci znaczenie jakości obsługi i zrozumienia zróżnicowanych potrzeb Klientów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/krzysztof-ibisz-twarza-kolejnej-odslony-kampanii-neonet,392615,artykul.html

Krzysztof Ibisz to kolejna gwiazda najnowszej kampanii NEONET – wcześniej w działania sieci zaangażowano Joannę Krupę i Michela Morana. Podobnie jak oni, słynny dziennikarz i prezenter jest bohaterem humorystycznego spotu, który odwołuje się do myśli przewodniej platformy komunikacyjnej „Mówisz – masz” - podkreślającej najwyższą jakość obsługi w sklepach NEONET, połączoną z optymalnym asortymentem i maksymalnie ułatwionym procesem wyboru. Działania kampanijne to kolejny etap tworzenia przez NEONET dla Klientów wiarygodnej i przyjaznej przestrzeni zakupowej w segmencie elektroniki domowej.

Bardzo spodobał mi się humor zawarty w reklamach NEONET, dlatego chętnie zdecydowałem się na udział w tej kampanii. W spocie pokazujemy przede wszystkim technologię z perspektywy użytkownika, potrzebującego gotowych rozwiązań i zrozumienia ze strony specjalistów. Całość zawiera w sobie dużą dawkę dystansu, który także jest dla mnie bardzo ważne – mówi Krzysztof Ibisz.

Wizerunek ambasadora pojawi się w reklamach telewizyjnych i online, a także w niemal trzystu sklepach NEONET na terenie całej Polski.

W NEONET zawsze skupiamy się na Kliencie i jego potrzebach, co oddaje nasze hasło „Porozmawiajmy o dobrych ofertach”. Trzeci już spot w ramach naszej aktualnej kampanii stanowi twórcze rozwinięcie tej idei. Cieszy nas, że Krzysztof Ibisz zdecydował się zostać jednym z ambasadorów naszej sieci. Dzięki jego wizerunkowi osoby aktywnej i wymagającej szybkich, sprawdzonych rozwiązań, pokazujemy, że dzięki naszej obsłudze każdy Klient szybko znajdzie sprzęt najlepiej dopasowany do swoich potrzeb – podkreśla Mieszko Sibilski, rzecznik prasowy grupy NEONET.

Za strategię, kreację i nadzór nad realizacją działań odpowiada agencja Opus B. Za współpracę z gwiazdą, Krzysztofem Ibiszem, odpowiada agencja STAR MANAGER. Działania swoim zasięgiem obejmą szeroką paletę mediów, w tym stacje telewizyjne, platformy VOD, różnorodne nośniki online, czy materiały POS.

Źródło: Neonet

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764