logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Krzysztof Ibisz twarzą najnowszej kampanii Vision Express

  PR 27.08.2018, przeczytano 1412 razy
ilustracjastrzałka

24 sierpnia br. wystartowała kampania wspierająca promocję konsumencką Vision Express „Ile lat tyle zniżki + 100 zł”. W jej ramach przy zakupie okularów korekcyjnych klient otrzyma zniżkę wynoszącą dokładnie tyle złotych, ile ma lat, a dodatkowo 100 zł rabatu. Natomiast przy zakupie okularów progresywnych cała zniżka zostanie podwojona.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/krzysztof-ibisz-twarza-najnowszej-kampanii-vision-express,37706,artykul.html

- Dla Vision Express, jako lidera w swojej branży, najważniejsze jest dbanie o dobrą jakość widzenia i zdrowie oczu wszystkich Polaków. Dlatego przygotowując założenia kolejnej z akcji promocyjnych, szukaliśmy kreatywnego pomysłu, który pozwoli nam dotrzeć do klientów w każdym wieku, a także znanego i lubianego bohatera. Tak powstała kampania „Ile lat tyle zniżki + 100 zł” z Krzysztofem Ibiszem w roli głównej - mówi Andrzej Dalkowski, Dyrektor Marketingu Vision Express.

Do współpracy w ramach kampanii zaproszony został Krzysztof Ibisz. Żartobliwy scenariusz spotów przygotowano w odniesieniu do pojawiających się w mediach doniesień i przypuszczeń związanych z wiekiem prezentera. W spocie reklamowym Krzysztof Ibisz próbuje dobrać idealne dla siebie okulary korekcyjne. Kiedy decyduje się na zakup jednej z przymierzanych par, dowiaduje się, że dzięki specjalnej ofercie udało mu się zaoszczędzić w sumie aż 153 zł.

Promocja „Ile lat, tyle zniżki + 100 zł” obowiązuje w całej Polsce, we wszystkich salonach optycznych Vision Express. Działania reklamowe obejmują spoty reklamowe w TV, digital, prasę oraz BTL.

Źródło: Vision Express

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

W ramach obchodów Międzynarodowego Dnia Świadomości Zagrożenia Hałasem, przypadającego na 25 kwietnia, marka Audika zrealizowała innowacyjny mural z miernikiem hałasu. Kreacja, znajdująca się w centralnej części Warszawy, ma za zadanie zwrócić uwagę na negatywne skutki hałasu dla zdrowia i samopoczucia. To pierwsza tego typu realizacja w przestrzeni miejskiej w...
Hardmade łamie stereotypy z pomocą nowej platformy komunikacyjnej
Hardmade, marka piwa Kompanii Piwowarskiej, przechodzi szereg rewolucyjnych zmian. 19 kwietnia br. wystartowała nowa platforma kreatywna, wprowadzając brand heroskę – Mrs. Hardmade. W portfolio debiutują również nowe, innowacyjne warianty smakowe jak Blackberry Vanilla, Exotic Kumkwat i bezalkoholowy Citrus Ice Tea Crush. Dodatkowo opakowania zyskały odświeżoną szatę...
Marka kosmetyczna Oriflame rozpoczęła swoją pierwszą kampanię na platformie Twitch, w ramach komunikacji nowej platformy wizerunkowej „Reach Your Happy Place”. Współpracując z siedmioma polskimi streamerami, Oriflame zachęca młodych, aktywnych graczy do odkrywania swoich szczęśliwych miejsc. Za wejście marki Oriflame do świata gamingu i realizację kampanii na platformie...
Polpharma Metafen - nowa kampania digitalowa
Polpharma stawia na nową komunikację marki Metafen skierowaną do młodych odbiorców.
Social media marki Monster Munch pod opieką Hand Made
Agencja wygrała przetarg na obsługę mediów społecznościowych marki Monster Munch, należącej do Lorenz.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764