logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Krzysztof Iwański: Plakat dla Festiwalu Łódź Czterech Kultur 2019

  PR 19.04.2019, przeczytano 1045 razy
ilustracjastrzałka

Neon i bawełna,  kontrasty i faktury, wszystko to składające się na kulturową mozaikę współczesnego miasta – jest już plakat tegorocznej edycji Festiwalu Łódź Czterech Kultur. Zaprojektował go Krzysztof Iwański, uznany artysta wizualny, eksperymentujący z typografią, specjalizujący się w plakacie. Sam festiwal odbędzie się we wrześniu pod hasłem Współistnienie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/krzysztof-iwanski%3A-plakat-dla-festiwalu-lodz-czterech-kultur-2019-,382187,artykul.html

Łódź była zawsze określana, jako mozaika kultur i tradycji. Do dziś zresztą kontrast jest nieodłącznym elementem jej wizerunku. Znajduje to odzwierciedlenie w programie najważniejszej z tożsamościowych miejskich imprez – Festiwalu Łódź Czterech Kultur, opowiadającego o wielkomiejskiej współczesności Łodzi językiem teatru, muzyki i sztuk wizualnych. Ma swoje odbicie również w tegorocznej identyfikacji wizualnej festiwalu.

–  To właśnie  kontrasty i współistnienie, tytułowe dla tegorocznej edycji imprezy stanowiły dla mnie najsilniejszą inspirację. Zaproponowałem figury i kolory, w których można odkrywać różne formy, tak samo jak odkrywa się miasto – wyjaśnia artysta i dodaje, że w festiwalowy logotyp wpisał elementy, które kojarzą się z Łodzią: neon, teksturę bawełny czy rzut nowoczesnego budynku.

Krzysztof Iwański ukończył w 2009 roku Akademię Sztuk Pięknych w Łodzi na Wydziale Grafiki i Malarstwa. W jego portfolio znajdują się przede wszystkim plakaty, ale zajmuje się także projektowaniem i sitodrukiem. Jest autorem kreacji dla instytucji kulturalnych oraz laureatem licznych konkursów, m.in. European Design Awards, China Poster Triennnale, Chicago International Poster Biennale czy Warsaw International Poster Biennale. Zaprojektowana przez niego limitowana kolekcja Re.Design pojawiła się w sklepach popularnej marki odzieżowej Reserved.

Tegoroczna identyfikacja Festiwalu Łódź Czterech Kultur odnosi się do współczesności miasta, bo tegoroczna edycja imprezy skupia się na dzisiejszych czasach, po to by w różnych artystycznych formach przyjrzeć się różnorodności strategii i technik współistnienia  w wielkomiejskim środowisku.

Festiwal Łódź Czterech Kultur odbędzie się w dniach 6–14 września i obejmie kilkadziesiąt wydarzeń: koncerty, spektakle, wystawy, wydarzenia w przestrzeni miejskiej oraz projekty edukacyjne. Program zostanie ogłoszony wkrótce.

Źródło: Festiwalu Łódź Czterech Kultur

www.4kultury.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Agencja Gethero podsumowuje działania zrealizowane dla branży beauty i fashion
Paula Jagodzińska, Weronika Zalazinska, Zofia Kulewicz, Sitr0x, Agnieszka Grzelak i Qczaj - to tylko część twórców internetowych, którzy wzięli udział w kampaniach zrealizowanych przez agencję GetHero. Czas na podsumowanie akcji promocyjnych z udziałem znanych influencerów.
iiyama prezentuje ProLite X4372UHSU-B1, czyli 43-calowy monitor Ultra HD 4K do zastosowań biznesowych, pracy oraz rozrywki. Jego uniwersalny charakter sprawia, że powinien on trafić w gusta wielu odbiorców, a w szczególności osób poszukujących monitora o dużej powierzchni roboczej, który po godzinach pracy zastąpi nam telewizor do oglądania filmów czy...
Adam Małysz na wydarzeniu w krakowskim Tesco w ramach kampanii „Milka. Sercem z Naszymi”
W krakowskim Tesco odbędzie się niezwykłe wydarzenie, będące elementem kampanii „Milka. Sercem z Naszymi”, z atrakcjami dla całej rodziny. W roli gościa specjalnego pojawi się na nim jeden z ulubionych sportowców Polaków – Adam Małysz. Konsumentów czeka moc słodkich upominków oraz niezwykła strefa z grą VR pozwalająca na oddawanie...
Canal+ z kampanią promującą „Mały Zgon”
W drugiej połowie lutego startuje kampania wspierająca promocję nowego serialu CANAL+ „Mały Zgon”. Media w kampanii zaplanowała i zakupiła agencja mediowa Havas Media.
„Rozmawiaj jak zawsze. Pomagaj jak nigdy” - nowa kampania reklamowa Viva!mobile
„Rozmawiaj jak zawsze. Pomagaj jak nigdy” – to hasło nowej kampanii reklamowej sieci VivaMobile. Nowi klienci pierwszej charytatywnej telefonii komórkowej w Polsce opłacając abonament wspierają podopiecznych Fundacji Międzynarodowy Ruch na Rzecz Zwierząt! Kampania została stworzona oraz jest realizowana przez agencję Olmeka Creation House.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764