logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Krzysztof Kosiba w zespole Asap Care 24

  PR 09.05.2018, przeczytano 1065 razy

Agencja moderacji ASAP CARE 24 inwestuje w międzynarodowy rozwój. Do zespołu dołączył Krzysztof Kosiba, który jako Business Development Director będzie odpowiadał za projekty realizowane w Polsce oraz za granicą.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/krzysztof-kosiba-w-zespole-asap-care-24,36432,artykul.html

Krzysztof Kosiba pracuje w branży marketingowej od ponad 15 lat. Ostatnio był związany zawodowo z New Media Venture, gdzie współtworzył projekt MAM – platformę, dzięki której można obniżyć domowe rachunki, robiąc zakupy w sklepach on-line. Wcześniej, w agencji OOH Media Polska, odpowiadał za pozyskiwanie klientów oraz doradztwo strategiczne. Współtworzył też dział Client Service u obecnego lidera na rynku in-store marketingu, IMS SA. W ramach dotychczasowej kariery zawodowej realizował projekty dla wielu globalnych marek oraz polskich przedsiębiorstw, m.in. Carlsberg,  Cyfra+, Cyfrowy Polsat, ExxonMobil, Fiat, LG, Link4, LOT, Maspex, Master Card, Netia, Play, Polkomtel, Totalizator Sportowy, Unilever czy Universal Music.

W ASAP CARE 24 Krzysztof będzie odpowiadał za rozwój agencji na rynku polskim oraz międzynarodowym, w tym pozyskiwanie budżetów, zarządzenie zespołem sprzedaży oraz tworzenie nowych modeli biznesowych.

Źródło: ASAP CARE 24

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764