Agencja moderacji ASAP CARE 24 inwestuje w międzynarodowy rozwój. Do zespołu dołączył Krzysztof Kosiba, który jako Business Development Director będzie odpowiadał za projekty realizowane w Polsce oraz za granicą.
Krzysztof Kosiba pracuje w branży marketingowej od ponad 15 lat. Ostatnio był związany zawodowo z New Media Venture, gdzie współtworzył projekt MAM – platformę, dzięki której można obniżyć domowe rachunki, robiąc zakupy w sklepach on-line. Wcześniej, w agencji OOH Media Polska, odpowiadał za pozyskiwanie klientów oraz doradztwo strategiczne. Współtworzył też dział Client Service u obecnego lidera na rynku in-store marketingu, IMS SA. W ramach dotychczasowej kariery zawodowej realizował projekty dla wielu globalnych marek oraz polskich przedsiębiorstw, m.in. Carlsberg, Cyfra+, Cyfrowy Polsat, ExxonMobil, Fiat, LG, Link4, LOT, Maspex, Master Card, Netia, Play, Polkomtel, Totalizator Sportowy, Unilever czy Universal Music.
W ASAP CARE 24 Krzysztof będzie odpowiadał za rozwój agencji na rynku polskim oraz międzynarodowym, w tym pozyskiwanie budżetów, zarządzenie zespołem sprzedaży oraz tworzenie nowych modeli biznesowych.
Źródło: ASAP CARE 24