logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Krzysztof Kurek i Arkadiusz Sęga w Sarota PR

  PR 27.09.2019, przeczytano 650 razy
Arkadiusz Sęga (z lewej) i Krzysztof Kurek

Zespół specjalizującej się w obszarze nowych technologii agencji SAROTA PR zyskał dwóch nowych członków. Krzysztof Kurek i Arkadiusz Sęga objęli kolejno stanowiska senior public relations specialist i junior public relations specialist.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/krzysztof-kurek-i-arkadiusz-sega-w-sarota-pr,384120,artykul.html

Krzysztof Kurek zajmie się wsparciem działań media relations oraz organizacją eventów prasowych. Będzie także prowadził szkolenia medialne dla klientów agencji. Kurek ma wieloletnie doświadczenie jako reporter i prezenter radiowy. Pracował między innymi w redakcjach RMF FM i Radio ZET. Ostatnio zajmował się komunikacją i marketingiem produktowym w dziale mobilnym marki Sony.  

Arkadiusz Sęga został członkiem zespołu PR produktowego w SAROTA PR. W przeszłości pełnił funkcje m.in. redaktora serwisów internetowych o tematyce technologicznej oraz community managera. Ma na koncie współpracę z firmami Alcatel oraz Orange.

Źródło: Sarota PR

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764