logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Krzysztof Mocek szefem pionu Creative Dentsu w regionie CEE

  PR 23.10.2020, przeczytano 222 razy
ilustracja

Krzysztof Mocek, szef pionu Creative w Polsce i CEO Isobar Polska, awansował w strukturach regionalnych dentsu. Obecnie, poza dotychczasową rolą, sprawuje także stanowisko szefa pionu Creative dentsu na region Europy Centralnej i Wschodniej.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/krzysztof-mocek-szefem-pionu-creative-dentsu-w-regionie-cee,388907,artykul.html

Krzysztof Mocek awansował na szefa dentsu Creative w regionie Europy Środkowo-Wschodniej po 8 latach pracy w grupie. W ramach nowej roli skoncentruje się na integracji działań z obszarów kreacji, commerce i customer experience, wykorzystując synergie wynikające z zaawansowanych możliwości consultingowych, wdrożeniowych i operacyjnych poszczególnych biur dentsu w regionie CEE oraz jeszcze mocniej skalując oferowane produkty i usługi w ramach rozwijanych Centres of Excellence i Delivery. W regionie CEE w tym obszarze, Mocek będzie działał zgodnie z nową strategią – „borderless", odchodząc od koncentrowania się na poszczególnych krajach, a skupiając się na kompetencjach i ich centrach.

Mocek to menedżer z 20-letnim doświadczeniem w branży komunikacji marketingowej. Specjalizuje się w zarządzaniu, transformacji cyfrowej, marketingu zintegrowanym, reklamie oraz planowaniu i zakupie mediów. Do dentsu dołączył w 2012 roku jako Dyrektor Zarządzający spółki Carat, którą z sukcesami zarządzał przez 5 lat, znacząco poprawiając w tym czasie pozycję rynkową flagowego domu mediowego grupy. W 2017 roku objął funkcję Chief Operating Officera dentsu Polska, by po roku zostać CEO Isobar i przeprowadzając w ciągu ostatnich 2 lat skuteczną transformację tej agencji. W styczniu tego roku rozpoczął także proces integracji ze strukturami dentsu firm Red8 (agencja ATL) i Propeller Film (studio produkcyjne), pozyskanych w drodze akwizycji.

Źródło: dentsu

www.dentsuaegisnetwork.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

DS Smith wprowadza ekologiczne rozwiązania dla materiałów POS
DS Smith, wiodący producent ekologicznych opakowań, opracował nowy produkt – EKOlogiczny POS (Point-of-Sale). Dzięki użyciu m.in. tekturowych haków i listew cenowych, papierowych podpór pod półki czy papierowej taśmy klejącej, standy i ekspozycje reklamowe będą mogły być w pełni przetwarzane.
Ballantine's: ponad 2 miliony odsłon teledysku „Żar”
Marka Ballantine’s zaprezentowała pierwsze efekty działań w ramach najnowszej odsłony kampanii Tak To Robię. Do sieci trafił teledysk do wspólnego utworu PRO8L3MU i Brodki. Zaledwie w tydzień wideo zyskało ponad 2 miliony odsłon.
Dwie spółki KERRIS Group: KERRIS Select oraz 300.codes, zajmą się obsługą sklepu internetowego marki Obsessive w zakresie SEO, kampanii performance oraz rozwoju scoping session.
Kampania internetowa „Bezpieczne dziecko w samochodzie”
Przez cały rok, do końca grudnia 2021 trwa kampania internetowa „Bezpieczne dziecko w samochodzie”, zorganizowana przez firmę Smart Kid SA i portal BRD24.PL. Celem akcji jest dostarczenie rodzicom fachowej wiedzy na temat, jak zapewnić dziecku bezpieczeństwo podczas jazdy samochodem.
Z końcem minionego roku agencja Cut The Mustard wygrała przetarg na obsługę kanałów social media należącej do grupy spółek Danone marki Żywiec Zdrój.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764