logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Krzysztof Piątek zagra z Oshee, Sonko i Kingą Pienińską

  PR 15.05.2019, przeczytano 814 razy
ilustracjastrzałka
Zdjęcie pochodzące z Social Mediów sportowca

Krzysztof Piątek, jedno z większych objawień światowej piłki nożnej, został kolejnym ambasadorem OSHEE i Kingi Pienińskiej, a także twarzą marki SONKO. Długofalowa współpraca obejmie wszystkie rynki na świecie, na których firma jest już obecna i te, które zamierza podbić. Planowane działania z wykorzystaniem wizerunku piłkarza posłużą dalszemu budowaniu pozycji polskiej firmy, jako światowego lidera branży zdrowej żywności i napojów funkcjonalnych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/krzysztof-piatek-zagra-z-oshee%2C-sonko-i-kinga-pieninska,382446,artykul.html

- Mimo sukcesu, którego właśnie doświadczam, wiem, że stać mnie na wiele więcej. Mam jeszcze sporo piłek do przekopania i niejeden mecz do wygrania. Każdy kolejny trening traktuję jako krok w drodze do bycia najlepszym. Takie samo podejście dostrzegam w działaniach firmy OSHEE, która dynamicznie rozwija się i nie poprzestaje na samych produktach. OSHEE podejmuje wyzwanie by edukować, wspierać i motywować ludzi do aktywnego stylu życia. To podejście jest mi bliskie, stąd decyzja o podjęciu współpracy z firmą przyszła naturalnie – mówi Krzysztof Piątek.

Kontrakt, zawarty między sportowcem a OSHEE, obejmuje współpracę ze wszystkimi markami obecnymi w portfolio firmy. Krzysztof Piątek stanie się również twarzą marki SONKO. Jego wizerunek zostanie wykorzystany w promocji zdrowej żywności tej marki. Piłkarz będzie też uczestniczył w działaniach marketingowych napojów i przekąsek funkcjonalnych OSHEE oraz w kampaniach naturalnej wody mineralnej Kinga Pienińska, w tym akcji społecznej „Woda, która pomaga”.

- Dzięki swojej zdumiewającej skuteczności na boisku, Piątek nie tylko zdobył sympatię kibiców, ale też zakwalifikował się do pierwszej piątki zestawienia Złoty But. W jego zasięgu znajduje się również korona króla strzelców włoskiej Serie A. Te osiągnięcia zwróciły naszą uwagę na szczególną postawę sportowca, która w pełni oddaje ducha OSHEE - LIVE, FIGHT, WIN! Tak jak Krzysztof Piątek dążymy do najwyższych wyników. Jako firma, nie poprzestajemy na statusie lidera jednego rynku, czy też jednej kategorii. Wciąż się rozwijamy, inwestujemy, nie boimy się wyzwań i zdobywamy coraz silniejszą pozycję w światowej lidze producentów zdrowej żywności i napojów funkcjonalnych – mówi Kamila Rybikowska, rzecznik prasowy OSHEE.

Źródło: OSHEE

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
Kabanosy oficjalną przekąską European League of Football
Marka SNACK !T, należąca do firmy Tarczyński S.A., została oficjalnym partnerem European League of Football (ELF), a kabanosy SNACK !T oficjalną przekąską ligi, co potwierdza specjalne logo na opakowaniach. Umowa sponsorska została zawarta na dwa lata. Jest to pierwsza zagraniczna współpraca marketingowa Tarczyński S.A., stanowiąca jednocześnie kluczowy element realizacji...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764