logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Krzysztof Rosiński dołącza do agencji e-commerce & MarTech connected

  PR 03.08.2023, przeczytano 750 razy
ilustracja

1 Sierpnia br. Krzysztof Rosiński po 10 latach pracy w Google dołączył do agencji SalesTube (Group One) jako Managing Partner i CTO.  W nowej roli będzie odpowiedzialny za  dostarczanie nowoczesnych rozwiązań opartych na technologii, danych i chmurze oraz rozwijaniu możliwości inżynieryjnych i analitycznych agencji.  Szeroki zakres kompetencji i bogate doświadczenie Krzysztofa Rosińskiego pozwolą  na poszerzenie oferty produktowej, a także wpłyną na zwiększenie zasięgu działań operacyjnych zapewniając dalszy rozwój spółki SalesTube na rynku międzynarodowym.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/krzysztof-rosinski-dolacza-do-agencji-e-commerce-and-martech-connected,400965,artykul.html

Nowy Managing Partner i CTO agencji SalesTube od blisko 20 lat związany jest z branżą reklamową i innowacjami technologicznymi. Ostatnie 10 lat spędził w strukturach Google, gdzie współpracował z kluczowymi reklamodawcami i partnerami Google oraz kierował wdrożeniami technologicznymi DoubleClick i Google Marketing Platform w regionie Centralnej Europy. W latach 2017-2020 odpowiadał za opracowanie i wdrożenie strategii zbierania, przetwarzania oraz wykorzystania danych w celu optymalizacji procesów sprzedażowych, oraz transformacji cyfrowej dla strategicznych klientów Google w regionie EMEA. W 2020 roku dołączył do Google Cloud gdzie stworzył i zarządzał globalną organizacją (EMEA, APAC & JAPAN) i rozproszonymi zespołami złożonymi z inżynierów, architektów, projektantów UX i menedżerów produktu. W tym czasie koncentrował się na wspieraniu najważniejszych klientów firmy w zrozumieniu, dlaczego produkty Google Cloud są właściwymi rozwiązaniami do przyspieszenia ich celów transformacji cyfrowej. Kierował inżynierią i aktywacją wielomiliardowego portfela niektórych z najlepszych rozwiązań komercyjnych Google, łącząc ofertę chmurową Google Cloud, rozbudowane strategie wykorzystania danych i metody myślenia projektowego (Design Thinking, CX, UX).

- Krzysztofa poznałam dekadę temu, kiedy ja jeszcze z ramienia Value Media, a on Google, wdrażaliśmy technologię DoubleClick (dzisiaj Google Marketing Platform) dla pierwszych klientów w Polsce. Już wtedy zaczęłam go namawiać, aby dołączył do naszej organizacji. Jestem bardzo dumna i szczęśliwa, że to się wreszcie nam udało. Dołączenie Krzysztofa do naszej agencji postrzegam, jako ogromną szansę rozwojową dla mnie, zespołu SalesTube, a przede wszystkim biznesu naszych Klientów i Partnerów. - mówi Joanna Czekaj  Managing Director w SalesTube.

Krzysztof Rosiński, w swojej karierze zawodowej pracował jako analityk, data scientist, a także konsultant biznesowy. Był mentorem w ramach programu Google Campus, stypendystą i absolwentem Google Business Academy, który realizowany był  we współpracy z Duke University - roczny program przywództwa biznesowego dla utalentowanych liderów.

Z agencją e-commerce i MarTech connected SalesTube Krzysztof Rosiński rozpoczął współpracę z  dniem 1 sierpnia br.

Źródło: Group One S.A.

www.groupone.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Magnum inspiruje przyjemnością
Magnum i Żabka otwierają Polaków na doznawanie przyjemności, szukając optymistycznej strony naszej codzienności i zmieniając polskie przysłowia na pozytywnie brzmiące - bo przyjemność pomaga spojrzeć na świat w pozytywnym świetle.
Bycie sobą w kampanii dentsu z okazji Pride Month
Z okazji Pride Month, dentsu Polska wraz z Klientami i Partnerami startuje z kampanią "dentsu & friends”. Zabierając wspólny głos pod hasłem „Bycie sobą nigdy nie będzie przereklamowane”. Inicjatywa ma na celu promowanie różnorodności i wsparcie społeczności LGBTQIA+ w wymiarze sojuszniczym. Partnerami kampanii są Mastercard, Gazeta Wyborcza,...
Obiektyw Voigtlander Nokton 75 mm f/1,5 do Canon RF
Voigtlander Nokton 75 mm f/1,5 to wysokiej klasy manualny obiektyw, którego domeną jest fotografia portretowa i reportażowa. Wysoką jakość oraz niepowtarzalny charakter obrazowania docenią wszyscy fotografowie i filmowcy poszukujący jasnego, krótkiego teleobiektywu, który poza kompletem soczewek zaoferuje im także swoją duszę. Obiektyw zoptymalizowany do...
Marka Oxford rusza z akcją „Ambasadorzy Oxford” w ramach której zaprosi 200 mikroinfluencerów do prezentacji swoich nowych produktów szkolnych. Projekt przygotowała agencja On Board Think Kong.
Niantic Studio stawia na rzeczywistość rozszerzoną
Podczas targów Augmented World Expo firma Niantic zaprezentował nową, bezpłatną internetową platformę wizualną, Niantic Studio, która umożliwia programistom, twórcom i markom szybkie tworzenie w pełni immersyjnych doświadczeń XR, wykorzystując wszechobecny dostęp do sieci na praktycznie każdym urządzeniu. Firma Niantic udostępniła...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764