logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Krzysztof Różycki dołącza do zespołu Meetrics

  PR 06.09.2017, przeczytano 310 razy

Do zespołu Meetrics dołącza Krzysztof Różycki, obejmując stanowisko Menedżera ds. Kluczowych Klientów. Przez kilka ostatnich lat pracował w Avon Cosmetics Polska, jako Digital Activation Coordinator. Meetrics to firma, która zadebiutowała na polskim rynku w czerwcu br., będąca dostawcą rozwiązań do weryfikacji i poprawy widoczności, jakości oraz skuteczności kampanii reklamowych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/krzysztof-rozycki-dolacza-do-zespolu-meetrics,33628,artykul.html

Krzysztof Różycki karierę w branży digital rozpoczął w 2008 r., w firmie ARBOinteractive Polska, na stanowisku Project Manager. Pracował w tej firmie przez ponad 4 lata, finalnie na stanowisku Head of Product Development. Następnie pracował w agencji Red8 Digital, jako Account Manager, a od początku 2014 r. w Avon Cosmetics Polska, jako Digital Activation Coordinator.

W Avon Cosmetics odpowiedzialny był m.in. za rozwój i implementację długoterminowej strategii digital firmy, zarządzanie produkcją kontentu i jego wielokanałową dystrybucją, zarządzanie obecnością firmy w  social mediach, budowanie własnych mediów (np. Avon MakeUpTV) oraz współpracę z domami mediowymi, domami produkcyjnymi, twórcami kontentu itp.

W Meetrics, Krzysztof Różycki, jako Menedżer ds. Kluczowych Klientów, będzie odpowiedzialny za sprawy techniczne i merytoryczne związane z pomiarem viewability. Przejmie opiekę nad kluczowymi klientami Meetrics w Polsce. Do jego obowiązków będzie należało m.in. wprowadzanie pomiarów na realizowanych projektach, pomoc w obsłudze narzędzia Ad Attention Manager, raportowanie i konsulting w zakresie oferowanych przez Meetrics produktów.

Meetrics zadebiutowała na polskim rynku kilka tygodni temu, w czerwcu. Firma jest dostawcą rozwiązań do weryfikacji i poprawy widoczności, jakości oraz skuteczności kampanii reklamowych. Biurem firmy w Polsce kieruje - na stanowisku Country Managera - Tomasz Piątkowski, wcześniej członek zarządu i Chief Digital Officer GroupM.

Kluczowe pola działań Meetrics to m.in. widoczność reklam (Viewability), weryfikacja grup docelowych (Audience Verification), czy zapobieganie nadużyciom (Fraud Prevention). Jej klientami są reklamodawcy, domy mediowe oraz znaczący wydawcy. Meetrics wywodzi się z Niemiec i tam firma ma centralę, a jej oddziały funkcjonują w Wielkiej Brytanii, Francji, Austrii, Włoszech, Polsce i Szwecji.

Źródło: Meetrics

www.meetrics.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Korony Reklamy i Gifts of the Year - Branża reklamowa wybiera najlepsze firmy i upominki w 2020 roku
Wybierz najlepsze firmy w 4 kategoriach. Finał konkursu połączony z wręczeniem "Koron Reklamy" nastąpi 12 lutego 2020 r., pierwszego dnia Targów RemaDays Warsaw 2020 podczas Wieczoru Wystawców.
Remadays 2020: japońskie drukarki Mutoh na stoisku Atrium
Polski dystrybutor marki MUTOH – firma Atrium Centrum Ploterowe – jako co roku zaprezentuje odwiedzającym targi RemaDays pełną ofertę tego czołowego, japońskiego producenta drukarek i ploterów wielkoformatowych.
T-Raperzy znad Wisły i OLX zachęcają do walki ze smogiem
- Ta kampania to kolejne duże wyzwanie dla marki - przyznaje Marcin Sienkowski, head of marketing w OLX. - Zabieramy głos w sprawie społecznie istotnej, na którą wszyscy mamy wpływ i możemy ją zmienić na lepsze. Oczywiście jak zwykle w OLXie robimy to z dystansem.
Loteria konsumencka „Milka. Sercem z Naszymi”
Trwa kampania „Milka. Sercem z Naszymi”, w ramach której marka przygotowała m.in. ogólnopolską loterię skierowaną do konsumentów. Do wygrania 4 nagrody pieniężne w wysokości 100 000 zł oraz ponad 700 nagród w wysokości 100 zł! Akcja potrwa do 14 lutego bieżącego roku.
Styczniowy VIP Event Efi z drukarkami Pro 32r+ i Pro 30f
EFI i dystrybutor tej marki - Atrium Centrum Ploterowe - zapraszają 28-29 stycznia 2020 na VIP Event w Brukseli podczas, którego zaprezentują najnowocześniejsze urządzenia do druku LED.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764