logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Krzysztof Różycki dołącza do zespołu Meetrics

  PR 06.09.2017, przeczytano 351 razy

Do zespołu Meetrics dołącza Krzysztof Różycki, obejmując stanowisko Menedżera ds. Kluczowych Klientów. Przez kilka ostatnich lat pracował w Avon Cosmetics Polska, jako Digital Activation Coordinator. Meetrics to firma, która zadebiutowała na polskim rynku w czerwcu br., będąca dostawcą rozwiązań do weryfikacji i poprawy widoczności, jakości oraz skuteczności kampanii reklamowych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/krzysztof-rozycki-dolacza-do-zespolu-meetrics,33628,artykul.html

Krzysztof Różycki karierę w branży digital rozpoczął w 2008 r., w firmie ARBOinteractive Polska, na stanowisku Project Manager. Pracował w tej firmie przez ponad 4 lata, finalnie na stanowisku Head of Product Development. Następnie pracował w agencji Red8 Digital, jako Account Manager, a od początku 2014 r. w Avon Cosmetics Polska, jako Digital Activation Coordinator.

W Avon Cosmetics odpowiedzialny był m.in. za rozwój i implementację długoterminowej strategii digital firmy, zarządzanie produkcją kontentu i jego wielokanałową dystrybucją, zarządzanie obecnością firmy w  social mediach, budowanie własnych mediów (np. Avon MakeUpTV) oraz współpracę z domami mediowymi, domami produkcyjnymi, twórcami kontentu itp.

W Meetrics, Krzysztof Różycki, jako Menedżer ds. Kluczowych Klientów, będzie odpowiedzialny za sprawy techniczne i merytoryczne związane z pomiarem viewability. Przejmie opiekę nad kluczowymi klientami Meetrics w Polsce. Do jego obowiązków będzie należało m.in. wprowadzanie pomiarów na realizowanych projektach, pomoc w obsłudze narzędzia Ad Attention Manager, raportowanie i konsulting w zakresie oferowanych przez Meetrics produktów.

Meetrics zadebiutowała na polskim rynku kilka tygodni temu, w czerwcu. Firma jest dostawcą rozwiązań do weryfikacji i poprawy widoczności, jakości oraz skuteczności kampanii reklamowych. Biurem firmy w Polsce kieruje - na stanowisku Country Managera - Tomasz Piątkowski, wcześniej członek zarządu i Chief Digital Officer GroupM.

Kluczowe pola działań Meetrics to m.in. widoczność reklam (Viewability), weryfikacja grup docelowych (Audience Verification), czy zapobieganie nadużyciom (Fraud Prevention). Jej klientami są reklamodawcy, domy mediowe oraz znaczący wydawcy. Meetrics wywodzi się z Niemiec i tam firma ma centralę, a jej oddziały funkcjonują w Wielkiej Brytanii, Francji, Austrii, Włoszech, Polsce i Szwecji.

Źródło: Meetrics

www.meetrics.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Portrety Andrzeja Wieteszki na ekranach smart citylight Warexpo
Irena Sendlerowa, Cywia Lubetkin, Maria Skłodowska-Curie oraz Stanisław Moniuszko, Fryderyk Chopin, to niektóre z osób sportretowanych przez znakomitego projektanta graficznego Andrzeja Wieteszkę. Wystawa plakatów jest eksponowana na sieci nośników smart citylight zlokalizowanych na Krakowskim Przedmieściu i należących do spółki Warexpo.
„Te studia to tragedia!” - kampania białostockiej Akademii Teatralnej
Akademia Teatralna im. A. Zelwerowicza Filia w Białymstoku to uczelnia z ponad 40-letnią historią, kształcąca aktorów, reżyserów i technologów teatru lalek. W tym roku, przy wsparciu agencji White Bits, dociera do przyszłych studentów przewrotną kampanią w mediach społecznościowych.
Grupa Publicis rozwija ofertę komunikacyjną w regionie Europy Środkowo-Wschodniej
Grupa Publicis ogłosiła otwarcie na Ukrainie biura MSL – globalnej agencji zintegrowanej komunikacji. Jest to kolejny krok w realizacji międzynarodowej strategii rozwoju firmy, jak również wzmocnienie obecności Grupy w regionie Europy Środkowo-Wschodniej. MSL Ukraina będzie specjalizować się w budowaniu holistycznych strategii komunikacyjnych dla lokalnych i...
Kamila Kończak obejmuje funkcję Brand Communications Director w Big Picture
Big Picture, firma doradcza z obszaru public relations i public affairs, wzmacnia zespół zarządzający komunikacją marek life-style. Na stanowisko Brand Communications Director awansuje Kamila Kończak. Kamila, od 10 lat związana z branżą PR jako konsultant największych marek modowych i life-style, będzie zarządzać całym zespołem odpowiedzialnym za działania z obszaru PR...
Marek Różycki awansuje w Pathfinder 23 na stanowisko Chief Client Service Officer
Z początkiem sierpnia tego roku, Marek Różycki obejmie nowo utworzone stanowisko Chief Client Service Officer w Pathfinder 23. W nowej roli będzie odpowiadać za wszystkie piony biznesowe agencji. Przy ścisłej współpracy z Maciejem Lissowskim czuwać będzie nad wzmocnieniem operacyjnych struktur Pathfinder 23, zaś z Szymonem Domżałem i Tomaszem Waligórą nad...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764