logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Krzysztof Zalewski zaprasza do odkrycia nowej, zaskakującej odsłony Żywiec Zdrój

  PR 31.03.2022, przeczytano 700 razy
ilustracjastrzałka

Picie wody może być nie tylko zdrowe, ale również bardzo przyjemne. Obie te cechy łączy  Żywiec Zdrój Delikatnie Musujący, który zaskakuje drobnymi a‘la szampańskimi bąbelkami. Do odkrycia tego źródła orzeźwienia z najdelikatniejszymi bąbelkami Żywiec Zdrój zachęca ambasador marki – Krzysztof Zalewski. W najbliższych miesiącach będzie można zobaczyć go m.in. w spotach telewizyjnych, mediach społecznościowych i prasie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/krzysztof-zalewski-zaprasza-do-odkrycia-nowej%2C-zaskakujacej-odslony-zywiec-zdroj,395304,artykul.html

Wokalista nie tylko popularny, ale też ceniony przez krytyków muzycznych i publiczność - Krzysztof Zalewski, bo o nim mowa –  właśnie został ambasadorem marki Żywiec Zdrój. Już teraz można go oglądać w spotach telewizyjnych, gdzie towarzyszącą mu kobietę zachęca do skosztowania nowej, delikatnie musującej wody Żywiec Zdrój. Bohaterka przenosi się w świat marzeń, co symbolizuje przyjemnościowy charakter produktu. Kampania z udziałem Krzysztofa Zalewskiego towarzyszy wprowadzeniu na rynek nowej odsłony lekko gazowanej wody Żywiec Zdrój Delikatnie Musujący, a przedstawienie wody w kieliszkach ma dodatkowo podkreślić wyjątkowość zawartych w niej drobnych, a‘la szampańskich bąbelków.

Wyjątkowo przyjemne źródło nawodnienia

Żywiec Zdrój Delikatnie Musujący to nowa odsłona wody gazowanej. Wyróżniają go najdelikatniejsze bąbelki, które subtelnie musując dostarczają doznań sensorycznych i sprawiają, że picie wody może być prawdziwą przyjemnością. Żywiec Zdrój Delikatnie Musujący, to doskonały sposób by zadbać o właściwe nawodnienie - szczególnie wiosną i latem, kiedy temperatury rosną, a organizm potrzebuje więcej wody by właściwe funkcjonować. Produkt wyróżnia również samo opakowanie z subtelną grafiką w odcieniach turkusu, co dodatkowo podkreśla delikatność produktu.

Nowa twarz kampanii

Krzysztof Zalewski pojawi się nie tylko w spocie telewizyjnym Żywiec Zdrój - do którego ścieżką dźwiękową jest piosenka ,,Annuszka”-  ale również w mediach społecznościowych i innych kanałach komunikacyjnych. Kampania reklamowa, kierowana głównie do kobiet będzie realizowana w marcu, kwietniu i maju. Działania obejmą: spot 15’, VOD, digital – w tym media społecznościowe, prasę, sampling i działania w punkcie sprzedaży. Koncepcję kreatywną stworzyła agencja GoldenSubmarine, spot wyprodukowała agencja Ones Production, za planowanie mediów odpowiada Mediacom, a działania PR marki prowadzi agencja Tailor Made PR.

ilustracjastrzałka

Źródło: Danone

www.danone.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Monitory wieloformatowe Newline Direct View LED all-in-one
Do oferty Newline Interactive wchodzą wielkoformatowe monitory Direct View LED all-in-one w rozmiarach – 120”, 150” i 180 cali. Seria Newline DV to połączenie najnowocześniejszej technologii z eleganckim designem.
New Balance powraca z kampanią Run Your Way
Niezależnie od płci, wieku, pochodzenia, intensywności treningów, motywacji czy wyznaczonych celów, dla marki New Balance jeśli biegasz, jesteś biegaczem. Kampania ‘Run Your Way’ skierowana jest do każdego, kto mierzy się z tym sportem, bez względu na poziomu zaawansowania. Kolejna odsłona tej aktywacji wzmacnia przesłanie marki zachęcając...
McCann Poland globalnym partnerem XTB w obszarze kreacji
McCANN Poland został globalnym partnerem kreatywnym XTB. Agencja będzie odpowiadała za stworzenie międzynarodowej kampanii obejmującej opracowanie kreacji dla nowej platformy komunikacyjnej oraz za produkcję materiałów foto i wideo na wszystkich 13 rynkach, na których jest obecny XTB. Agencja została wybrana w drodze przetargu.
Badania Havas z serii Meaningful Brands już w nowym serwisie
Havas prowadzi badanie Meaningful Brands już od 15 lat – w tę okrągłą rocznicę agencja prezentuje nowy branding swojego flagowego badania oraz serwis www.meaningful-brands.com, na którym można znaleźć raporty Meaningful Brands z ostatnich 3 lat.
Piotr Grabarczyk w nowej roli w MBridge
Wraz z rozwojem struktur klienckich i agencyjnych w MBridge, Piotr Grabarczyk, który do tej pory realizował swoje zadania jako Digital Strategist, obejmuje stanowisko Team Leadera i tym samym rozwija dział, który łączy kompetencje działów sprzedaży i strategii.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764