logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Krzysztof Zalewski zaprasza do odkrycia nowej, zaskakującej odsłony Żywiec Zdrój

  PR 31.03.2022, przeczytano 814 razy
ilustracjastrzałka

Picie wody może być nie tylko zdrowe, ale również bardzo przyjemne. Obie te cechy łączy  Żywiec Zdrój Delikatnie Musujący, który zaskakuje drobnymi a‘la szampańskimi bąbelkami. Do odkrycia tego źródła orzeźwienia z najdelikatniejszymi bąbelkami Żywiec Zdrój zachęca ambasador marki – Krzysztof Zalewski. W najbliższych miesiącach będzie można zobaczyć go m.in. w spotach telewizyjnych, mediach społecznościowych i prasie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/krzysztof-zalewski-zaprasza-do-odkrycia-nowej%2C-zaskakujacej-odslony-zywiec-zdroj,395304,artykul.html

Wokalista nie tylko popularny, ale też ceniony przez krytyków muzycznych i publiczność - Krzysztof Zalewski, bo o nim mowa –  właśnie został ambasadorem marki Żywiec Zdrój. Już teraz można go oglądać w spotach telewizyjnych, gdzie towarzyszącą mu kobietę zachęca do skosztowania nowej, delikatnie musującej wody Żywiec Zdrój. Bohaterka przenosi się w świat marzeń, co symbolizuje przyjemnościowy charakter produktu. Kampania z udziałem Krzysztofa Zalewskiego towarzyszy wprowadzeniu na rynek nowej odsłony lekko gazowanej wody Żywiec Zdrój Delikatnie Musujący, a przedstawienie wody w kieliszkach ma dodatkowo podkreślić wyjątkowość zawartych w niej drobnych, a‘la szampańskich bąbelków.

Wyjątkowo przyjemne źródło nawodnienia

Żywiec Zdrój Delikatnie Musujący to nowa odsłona wody gazowanej. Wyróżniają go najdelikatniejsze bąbelki, które subtelnie musując dostarczają doznań sensorycznych i sprawiają, że picie wody może być prawdziwą przyjemnością. Żywiec Zdrój Delikatnie Musujący, to doskonały sposób by zadbać o właściwe nawodnienie - szczególnie wiosną i latem, kiedy temperatury rosną, a organizm potrzebuje więcej wody by właściwe funkcjonować. Produkt wyróżnia również samo opakowanie z subtelną grafiką w odcieniach turkusu, co dodatkowo podkreśla delikatność produktu.

Nowa twarz kampanii

Krzysztof Zalewski pojawi się nie tylko w spocie telewizyjnym Żywiec Zdrój - do którego ścieżką dźwiękową jest piosenka ,,Annuszka”-  ale również w mediach społecznościowych i innych kanałach komunikacyjnych. Kampania reklamowa, kierowana głównie do kobiet będzie realizowana w marcu, kwietniu i maju. Działania obejmą: spot 15’, VOD, digital – w tym media społecznościowe, prasę, sampling i działania w punkcie sprzedaży. Koncepcję kreatywną stworzyła agencja GoldenSubmarine, spot wyprodukowała agencja Ones Production, za planowanie mediów odpowiada Mediacom, a działania PR marki prowadzi agencja Tailor Made PR.

ilustracjastrzałka

Źródło: Danone

www.danone.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Sony wprowadza obiektyw FE 50–150 mm F2 GM
Sony wprowadza obiektyw FE 50–150 mm F2 GM, będący pierwszym na świeciei teleobiektywem zmiennoogniskowym o maksymalnej ogniskowej 150 mm ze stałą przysłoną F2. Minimalna ogniskowa tego modelu wynosi 50 mm, a wysoka rozdzielczość optyczna dorównuje konstrukcjom stałoogniskowym. Dzięki tym właściwościom jeden obiektyw może służyć do fotografowania...
Dezinformacja i trolle w nowej odsłonie kampanii Ministerstwa Cyfryzacji i NASK
Startuje kolejna odsłona ogólnopolskiej kampanii społecznej realizowanej przez Ministerstwo Cyfryzacji oraz NASK. Jej celem jest edukacja społeczeństwa w zakresie dezinformacji, manipulacji w sieci oraz zagrożeń, jakie niosą ze sobą niezweryfikowane treści. Podobnie jak w 2024 r. koncepcja kampanii nawiązuje do wizerunku trolli.
MAP: Dobre praktyki sponsoringu sportu przez spółki z udziałem Skarbu Państwa
KPRM opublikowała "Dobre praktyki w zakresie prowadzenia sponsoringu sportu przez Spółki z udziałem Skarbu Państwa (SSP)", opracowane przez zespół działający w Ministerstwie Aktywów Państwowych.
Rekordowy rok dla reklamy cyfrowej w USA – raport IAB/PwC
Branża reklamy cyfrowej w Stanach Zjednoczonych osiągnęła w 2024 roku rekordowy poziom 258,6 miliarda dolarów przychodu – wynika z opublikowanego właśnie raportu „IAB/PwC Internet Advertising Revenue Report: Full Year 2024”.
Lech zaprasza do łapania chwil jak w '95
Marka Lech zaprasza do „łapania chwil” w stylu retro. Z okazji 30. urodzin sieci Biedronka, Lech przygotował limitowaną edycję puszki inspirowaną kultowym designem z 1995 roku. 
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764