logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

KS Biuro Marketingowe i Lazystore w gronie Członków PIAP

  PR 26.04.2019, przeczytano 522 razy

Polska Izba Artykułów Promocyjnych rośnie w siłę i powiększa się o kolejnych mocnych graczy rynku artykułów promocyjnych. Grono Członków PIAP na wiosnę br. zasiliły m.in. firmy: KS Biuro Marketingowe Sławomir Kotowski i LazyStore s.c.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ks-biuro-marketingowe-i-lazystore-w-gronie-czlonkow-piap,382225,artykul.html

- Jesteśmy otwarci na współpracę w szerokim zakresie, a wstępując do PIAP liczymy na współpracę z najlepszymi - mówi Sławomir Kotowski, Właściciel KS Biuro Marketingowe.

- Będąc młodą, ale gotową na nowe wyzwania agencją reklamową przystępujemy do PIAP-u, aby móc rywalizować z najlepszymi w tej branży co zapewni naszym klientom produkty najwyższej jakości - mówi Adrian Agacki, Współwłaściciel agencji marketingowo-gadżetowej LazyStore s.c..

KS Biuro Marketingowe Sławomir Kotowski  - na rynku usług reklamowych firma działa od 1998 roku. Specjalizuje się w znakowaniu laserowym artykułów reklamowych. KS Biuro Marketingowe posiada 3 lasery umożliwiające znakowanie na metalach, tworzywach, drewnie, papierze, skórach oraz szkle i ceramice. Firma jest producentem tabliczek znamionowych ze stali nierdzewnej oraz etykiet z folii TESA. Stale powiększa swój obszar działania wychodząc ze swoimi usługami poza granice Polski.

LazyStore jest pełną zapału i profesjonalizmu agencją marketingowo-gadżetową. Specjalizuje się w dostarczaniu innowacyjnych i unikatowych produktów polskim i zagranicznym korporacjom, wykorzystującym je do umacniania relacji ze swoimi partnerami biznesowymi, pracownikami oraz klientami. Celem firmy jest przedstawienie adekwatnych gadżetów firmom, które dzięki nowoczesnym i modnym produktom chcą poprawić jakość swojej promocji. Responsywność, elastyczność, szybka komunikacja przez 24h na dobę i 7 dni w tygodniu oparta na partnerskiej relacji to cechy, które wyróżniają

Źródło: PIAP

www.piap-org.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764