logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Książęce IPA zdobywa mury

  PR 30.07.2021, przeczytano 847 razy
ilustracjastrzałka

Monumentalny mural Książęce IPA można już oglądać przy ul. Jaworzyńskiej 8 w Warszawie. To projekt zwycięzcy konkursu skierowanego do konsumentów piwa Książęce na kolaż przedstawiający piwny świat - z Książęcym IPA w roli głównej.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ksiazece-ipa-zdobywa-mury,392471,artykul.html

Murale, jak każda naścienna forma sztuki, nie tylko zdobią mury, ale są też rodzajem wiadomości zostawianej przez nadawcę dla tego, kto ją rozszyfruje. Mural Książęce IPA „zaczepia” przechodniów zapraszającym gestem znanym z logo Księcia – brand hero marki, który pełni rolę charyzmatycznego przewodnika po świecie piw. Sam konkurs był zaproszeniem konsumentów do świata marki Książęce i niezwykłą okazją do przygotowania projektu kolażu, który stał się częścią miejskiej tkanki jako imponujący mural. Taka odwaga i otwartość do dialogu z konsumentami wpisane są w misję marki.

- Liczba zgłoszeń i jakość nadesłanych prac przerosły nasze oczekiwania. Zwycięska praca została doceniona za szczególnie interesującą i bogatą kolażową kompozycję, nawiązującą do źródeł stylu piwnego Książęcego IPA, czyli historycznego angielskiego rodowodu i nowofalowych amerykańskich chmieli – mówi o konkursie Maciej Kuś, brand manager marki Książęce.

Mural, wykonany według zwycięskiego projektu przez artystów z Good Looking Studio, jest częścią trwającej od marca tego roku wysmakowanej wizualnie i bazującej na współczesnej sztuce kolażu kampanii piwa Książęcego, która opiera się na koncepcji podróży do miejsc, z których wywodzą się poszczególne gatunki. Jednocześnie wpisuje się w bogatą w Polsce tradycję miejskich murali, która ma już blisko 70 lat.

ilustracjastrzałka

Źródło: Kompania Piwowarska

www.kp.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764