logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Książęce spełnia marzenia piwoszy – Porter Bałtycki już w ofercie

  PR 19.04.2018, przeczytano 1079 razy
ilustracjastrzałka

Książęce nie spoczywa na laurach i prezentuje kolejny stały wariant w kolekcji. Książęce Porter o głębokiej, ciemnej barwie, niezwykłej mocy ekstraktu oraz złożonym profilu sensorycznym czerpie z najlepszych tradycji piwowarskich naszego regionu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ksiazece-spelnia-marzenia-piwoszy-%E2%80%93-porter-baltycki-juz-w-ofercie,36216,artykul.html

Książęce powróciło z dalekiej podróży. Po wyprawie do odległych Indii, które miały olbrzymi wkład w powstanie stylu IPA, kolekcja specjalności znalazła inspirację znacznie bliżej – u wybrzeży Bałtyku, w historii lokalnego browarnictwa.

- Gdy Napoleon wprowadził  blokadę angielskich towarów, na kontynencie zabrakło piwa. W Europie Wschodniej zaczęto więc eksperymentować! W końcu udało się stworzyć mocne, rozgrzewające piwo. Polskie portery bałtyckie należą do najlepszych na świecie – dlatego są uznawane za nasz piwowarski skarb – przypomina Ewelina Masiarz, odpowiedzialna za markę Książęce.

Książęce Porter to propozycja dla amatorów piwnych mocnych wrażeń. Zawiera aż 20% ekstraktu i 8% alkoholu, a do uwarzenia go wykorzystano cztery rodzaje słodu: pilzneński, monachijski, karmelowy aromatyczny i palony, oraz dwie odmiany chmielu – Marynkę i Lubelski. Intrygująca  barwa piwa, wpadająca niemal w czerń, idzie w parze z jego złożonym profilem sensorycznym. Można tu odnaleźć dość intensywną goryczkę, a zarazem zdecydowaną słodycz oraz charakterystyczny dla stylu aromat wędzenia z lekko kwaskowym posmakiem. 

- Książęce Porter będzie idealny na wieczorną degustację, powolne delektowanie się – piwo to dorównuje potencjałem mocnym, szlachetnym alkoholom – mówi Ewelina Masiarz. – Jesteśmy pewni, że to piwo podbije rynek. Wprowadzając je, spełniamy marzenia polskich piwoszy, gdyż to właśnie portera wymieniali oni najczęściej jako kolejny styl, które chcieliby zobaczyć w naszej ofercie.

Książęce Porter, dostępny w butelkach 500 ml, zaczął pojawiać się na półkach sklepowych w połowie kwietnia. Jego dystrybucji towarzyszyć będą materiały POS w punktach sprzedaży oraz aktywności w Internecie. Od lipca sprzedaż nowego wariantu w kolekcji specjalności będzie wspierana kampanią TV, zaś jesienią także działaniami PR i OOH.

Źródło: Kompania Piwowarska

www.kp.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764