logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Książęce wspiera Cannes Lions Creative PR Meeting

  PR 09.10.2017, przeczytano 506 razy

Już po raz siódmy, w Warszawie i Poznaniu, odbędą się pokazy kampanii reklamowych nagrodzonych na Międzynarodowym Festiwalu Reklamy w Cannes, z komentarzem najlepszych ekspertów z branży marketingu i PR w Polsce. Goście tegorocznej edycji wydarzenia zastanowią się nad autentycznością komunikacji marek. Wydarzeniu patronuje marka Książęce.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ksiazece-wspiera-cannes-lions-creative-pr-meeting,34032,artykul.html

Spotkania odbywają się regularnie od 2011 roku w Poznaniu i Warszawie. Uczestnicy przychodzą na nie, aby poznać najlepsze prace nagrodzone na światowym konkursie kreatywności Cannes Lions, wysłuchać komentarzy oraz prelegentów, którzy poruszają aktualne dla marketingu i konsumentów kwestie.

- AUTHENTICITY to hasło oraz myśl przewodnia 7. edycji Cannes Lions Creative PR Meeting. Co roku z ciekawością obserwujemy nagrodzone w Cannes prace, a kilka miesięcy później, gdy emocje nieco opadną, staramy się wywoływać nad nimi dyskusje. W tym roku wspólnie z prelegentami, których zaprosiliśmy, ale również wszystkimi którzy do nas dołączą, sprawdzimy czy do kreatywności zostały dołożone autentyczne, prawdziwe – insighty, emocje, historie, dane – mówi Przemysław Wojak, Managing Partner Q&A Communications, agencji, która jest organizatorem wydarzenia.

Zarówno organizatorzy jaki i zaproszeni goście – dr Magdalena Kamińska, Przemysław Jędrowski, Grzegorz Wierchowiec oraz Tomasz Wygnański, podczas wydarzenia będą poszukiwać autentyczności w nagrodzonych canneńskimi lwami pracach. Będą poddawać je “testowi na autentyczność”, zastanawiać się nad ich wiarygodnością, rezonansem społecznym, prawdą, którą przekazują oraz prawdziwością insightu. Wszystko to zostanie podlane sosem kreatywności – bo jak co roku w Cannes, głównym kryterium stosowanym przez Jurorów jest kreatywność.

Ze szczególna uwagą analizowane będą takie prace, jak Fearless Girl, Meet Graham, czy The Impossible Signing Session.

Wydarzeniu patronuje marka Książęce. Organizatorami są: agencja PR Q&ACommunications oraz Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR - wyłączny przedstawiciel Cannes Lions w Polsce.

Wstęp wolny, obowiązuje rejestracja www.qacommunications.com/canneslions

7. Cannes Lions Creative PR Meeting

Poznań: 9 października 2017, godz. 18:00; Concordia Design
Prelegenci:

  • dr Magdalena Kamińska – adiunkt w Zakładzie Badań nad Kulturą Filmową i Audiowizualną UAM, autorka książki „Niecne memy. Dwanaście wykładów o kulturze Internetu.”
  • Przemysław Jędrowski – Dyrektor marketingu VOX


Patroni medialni wydarzenia w Poznaniu: Gazeta Wyborcza Poznań, epoznan.pl, WTK, Freshmag, Radio Afera

Warszawa: 17 października 2017, godz. 18:30; Marzyciele i Rzemieślnicy
Prelegenci:

  • Grzegorz Wierchowiec – Założyciel i Partner Zarządzający w Monitoring Kulturowy - www.monitoringkulturowy.pl
  • Tomasz Wygnański – Redaktor naczelny Media & Marketing Polska


Patroni medialni wydarzenia w Warszawie: Radio Kampus, Głos Mordoru

Źródło: Kompania Piwowarska

www.kp.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764