logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Książka „Gotuję z Lewiatanem” wyróżniona w międzynarodowym konkursie

  PR 05.07.2019, przeczytano 249 razy
ilustracjastrzałka

Książka kucharska Polskiej Sieci Handlowej Lewiatan jest jedynym projektem z Polski docenionym w konkursie Pearl Impact Awards 2019, który powszechnie uznawany jest za branżowy standard nagród w kategorii marketing treści. Edukacyjne treści książki oraz połączenie jej potencjału z mediami społecznościowymi, a także szerokim wsparciem promocyjnym zdecydowało o przyznaniu wyróżnienia w kategorii Best Publisher Content Studio.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ksiazka-_gotuje-z-lewiatanem_-wyrozniona-w-miedzynarodowym-konkursie,383130,artykul.html

W listopadzie zeszłego roku Sieć wystartowała z akcją lojalnościową. Klienci za zakupy otrzymywali punkty-naklejki, a po zebraniu ich kompletu mogli nabyć książkę kucharską „Gotuję z Lewiatanem”. Zawierała ona kilkadziesiąt sprawdzonych przepisów na śniadanie, obiad, deser i kolację oraz na specjalne okazje takie jak Wielkanoc czy Święta Bożego Narodzenia. Każdy przepis opatrzony był unikalnym kodem QR, który po zeskanowaniu przekierowuje do filmu wideo na kanale YouTube,  gdzie można obejrzeć sposób przygotowania danej potrawy. Książka cieszyła się tak dużym powodzeniem, że konieczny był jej dodruk.

Akcja była szeroko promowana w mediach Agory, m.in. prasie, radiu, sieci kin oraz Internecie. Za produkcję książki „Gotuję z Lewiatanem” i działania cross-mediowe odpowiadała Agora Custom Publishing.

Organizatorem konkursu Pearl Impact Awards jest istniejąca od 1998 roku amerykańska organizacja The Content Council. Zrzesza ona specjalistów z całego świata skupionych wokół tematyki marketingu treści, w tym custom publishingu. Jej misją jest wspieranie firm i agencji zajmujących się content marketingiem poprzez edukowanie, wymianę wiedzy, dostarczanie badań i nawiązywanie kontaktów biznesowych.

Źródło: Agora Custom Publishing

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Złote Spinacze 2019. Kategorie konkursowe
Złote Spinacze to konkurs o otwartym charakterze. Kierowany jest do podmiotów realizujących kampanie PR w Polsce: agencji PR, działów PR i komunikacji, firm i instytucji, organów samorządowych i organizacji pozarządowych. Tegoroczna edycja jest siedemnastą w historii konkursu.
14. konkurs Śląska Rzecz: Zgłoszenia do 9 września
Organizatorzy konkursu wierzą, że produkty, projekty graficzne i usługi mogą być nowatorskie, funkcjonalne, dostępne, dobrze przemyślane i stworzone z myślą o użytkownikach. Jednym słowem – powinny poprawiać jakość codziennego życia. Wszystkich tych, którzy podzielają to zdanie zapraszają do udziału w 14. edycji konkursu Śląska Rzecz. W tym roku dodano nową...
Konkurs na projekt Pamiątka z Zakopanego
Wyobraź sobie, że jedziesz na urlop do Zakopanego. Chcesz kupić pamiątkę dla bliskiej osoby. Zaczynasz szukać czegoś ładnego, designerskiego, związanego z Podhalem. Każda pamiątka, którą widzisz na straganach razi miernością wykonania, nie ma krzty oryginalności.
Konkurs na projekt muralu
Biuro Wystaw Artystycznych w Tarnowie ogłasza „Konkurs na wykonanie projektu muralu upamiętniającego postać wybitnego kompozytora urodzonego w Tarnowie Józefa Władysława Krogulskiego”.
Rocznica zaślubin Polski z Morzem: Konkurs na album komiksowy
Wojewódzka i Miejska Biblioteka Publiczna w Gdańsku ogłasza ogólnopolski konkurs na album komiksowy poświęcony 100-leciu Zaślubin Polski z Morzem organizowany w ramach obchodów 100-lecia odzyskania niepodległości przez Polskę. Termin składania prac został przedłużony do 31 sierpnia 2019 r.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764