logo
KSIĄŻKI
Polska reklama i poligrafiaKSIĄŻKI

Marketing na rynku międzynarodowym

Autor: Grzegorczyk Wojciech


liczba stron: 306
wydawca: Wolters Kluwer

książka drukowana: dostępna w onepress
59.00 zł
Do koszyka
cena katalogowa: 59.00 zł
Tytuł w ofercie księgarni onepress w dziale: Marketing,
Informacje:
W podręczniku zostały omówione podstawowe zagadnienia związane z działalnością marketingową na rynku międzynarodowym. Autor wyjaśnia:


w jaki sposób prowadzone są badania marketingowe rynków zagranicznych,
jakie metody wykorzystuje się przy wyborze rynku, na którym warto rozpocząć działalność,
jakimi kryteriami powinny kierować się firmy przy wyborze formy działalności,
jakie strategie można realizować na rynkach zagranicznych,
na czym polega strategia marketing mix realizowana w skali międzynarodowej,
należy zorganizować komórką marketingową przedsiębiorstwa, która nie ogranicza swojej działalności do rynku krajowego.


Opisane w książce strategie ekspansji na rynki zagraniczne i funkcjonowania na nich zostały zilustrowane licznymi studiami przypadków. Publikacja jest przeznaczona dla studentów kierunków ekonomicznych, zarządzania, marketingu i międzynarodowych stosunków gospodarczych oraz dla menedżerów przedsiębiorstw prowadzących działalność na rynkach zagranicznych.

 


 



Na stronach działu "Książki" prezentowane są informacje promocyjne pochodzące od niezależnych od Signs.pl, zewnętrznych dostawców, które nie są wiążące prawnie. Informacje te, w szczególności ceny, nie stanowią oferty handlowej w rozumieniu art. 66 ust. 1 Kodeksu Cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawa. Ceny, dostępność oraz specyfikacja produktów mogą ulegać zmianom. Signs.pl nie jest stroną w transakcjach związanych z prezentowanymi tu produktami. Użycie przycisku "Do koszyka" powoduje przeniesienie użytkownika na stronę dostawcy, gdzie może on zapoznać się z wiążącą prawnie ofertą handlową oraz zawrzeć z dostawcą umowę kupna sprzedaży. Signs.pl nie ponosi odpowiedzialności za nieaktualne, nieścisłe lub niepełne dane prezentowane w tym dziale.
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764