logo
KSIĄŻKI
Polska reklama i poligrafiaKSIĄŻKI

Sprzedawaj w sieci!

Autor: Artur Samojluk


liczba stron: 195
wydawca: Złote Myśli

książka drukowana: dostępna w ebookpoint
34.90 zł
Do koszyka
cena katalogowa: 34.90 zł
Tytuł w ofercie księgarni ebookpoint w dziale: E-biznes,
Informacje:
Witaj, przyszły lub obecny przedsiębiorco!
Na początku odpowiedz, proszę, na kilka pytań skierowanych do osób prowadzących biznes i chcących zaistnieć w Internecie albo takich, które z tą branżą wiążą początek swojej kariery zawodowej lub biznesu. Odpowiedz szczerze na te proste pytania, zanim przejdziesz do dalszej części tekstu.


Czy zdarza Ci się myśleć o założeniu sklepu internetowego, aby zaistnieć w sieci?
Posiadasz firmę / sklep stacjonarny i martwią Cię niezadowalające obroty?
A może jesteś już tak blisko, że przyłapujesz się na tym, jak przy porannej kawie wpisujesz w Google hasło: Jak założyć sklep internetowy i zacząć sprzedawać w sieci?


W sumie nieważne, co robisz, najważniejsze jest to, że prawdopodobnie zawsze jakaś obawa jest silniejsza niż chęć zaistnienia w sieci. Wiele osób, odczuwając obawę przed czymś nieznanym, w czym nie ma jeszcze doświadczenia, podświadomie odsuwa w czasie zabranie się za daną sprawę. Najgorsze jest to, że ta obawa hamuje wielu przedsiębiorców przed zwielokrotnieniem swoich zysków. Dlatego zadam Ci teraz pytanie, które powinno Cię odblokować:

Czy stać Cię na to, aby nie mieć sklepu internetowego
i lekceważyć pieniądze 14 milionów Polaków?

Powyższa liczba pokazuje, ilu dorosłych Polaków korzysta z Internetu. Rokrocznie ta liczba nie tylko się zwiększa, ale co najważniejsze dla Ciebie i Twojego biznesu, coraz więcej internautów przekonuje się do zakupów w sieci. 

Czy możesz wyobrazić sobie lepszą okazję do tego, aby wejść w ten nurt? Pomyśl tylko, gdyby tylko 1/14 internautów zostawiła w Twoim sklepie złotówkę, byłbyś milionerem.

Jeżeli posiadasz stacjonarny sklep w mieście liczącym 20, 30 czy 50 tysięcy mieszkańców, to o ile wzrosną Twoje zyski, gdy zaczniesz pokazywać swoje produkty 14 milionom klientów?

Dlaczego jeszcze nie uruchomiłeś sprzedaży w sieci?

Być może w tym momencie zadajesz sobie to pytanie: No właśnie, dlaczego nie mam jeszcze sklepu internetowego? Dlaczego nie sprzedaję w Internecie? Robię to rzadko, ale w tym wypadku muszę Cię usprawiedliwić. Za to, że nie zarabiasz jeszcze w Internecie, odpowiadają pewne Twoje opory. Być może jest to jedna z tych obaw. Czy nie jest tak, że nie masz sklepu internetowego, gdyż mówisz sobie:


Nie wiem, jak go założyć.
Nie znam się na komputerze.
Jestem za stary na prowadzenie sklepu internetowego.
Nie mam na to czasu.
Musiałbym być informatykiem.




Poznaj wiedzę od praktyka, który założył
i zaprojektował ponad 130 sklepów internetowych

Witaj, Drogi Przedsiębiorco!

Nazywam się Artur Samojluk. Prowadzę firmę programistyczno-handlową, która zajmuje się tworzeniem platform handlowych, organizowaniem kampanii reklamowych i tworzeniem oprogramowania fiskalno-fakturującego.

W branży funkcjonuję z powodzeniem od 9 lat, pierwszy sklep internetowy zaprojektowałem w wieku 16 lat. Obserwuję w zasadzie od samego początku rynek e-handlu i staram się być zawsze na topie w tej dziedzinie. Jest to niezbędny element mojej pracy zawodowej. Będę usatysfakcjonowany, gdy moja książka pomoże Ci w założeniu sklepu internetowego i dzięki niej zwiększysz obroty swojej firmy.



Co tracą biznesy, które powstrzymują się
od rozpoczęcia skutecznej sprzedaży w sieci?

Przeczytaj uważnie, a dowiesz się, co zyskasz, rozszerzając swój biznes poprzez sprzedaż internetową. To tylko niektóre z korzyści i cech sprzedaży w Internecie, które tracą ci, którzy nie sprzedają w sieci.


Sklep internetowy działa 24 godziny przez 7 dni w tygodniu. Nie od 8 do 18. Codziennie. Także w weekend. Nawet w święta ludzie mogą u Ciebie kupować, jeśli zechcą.
Miliony klientów na całym świecie. Możesz oczywiście skoncentrować się tylko na Polsce, wtedy Twój rynek to "tylko" 14 milionów internautów powyżej 15. roku życia. Wychodzisz z ofertą.
Bogacisz się, kiedy śpisz. To, że Twój sklep pracuje 24/7, powoduje, że gdy budzisz się o szóstej rano, możesz być bogatszy niż przed zaśnięciem.
Działa automatycznie. Sklep internetowy w dużym uogólnieniu to wirtualny pracownik, który większość elementów pracy wykonuje automatycznie. Pod warunkiem, że wiesz, jak powinien działać i wyglądać taki sklep. 
Nie potrzebujesz biura ani lokalu. Wiele osób rezygnuje z prowadzenia sklepu stacjonarnego, gdyż lwią część zysku pochłaniają opłaty za wynajęcie lokalu. Sklep internetowy możesz zacząć prowadzić w mieszkaniu, piwnicy, a nawet w stodole. Oczywiście zależy, co chcesz sprzedawać i na jaką skalę.


Najlepszy dzień na założenie sklepu internetowego to właśnie DZISIAJ!

Jeżeli dotarłeś do tego miejsca, to prawdopodobnie już widzisz, jakie korzyści odniesie Twój biznes, jeśli zaczniesz sprzedawać w sieci. O ile zwiększą się Twoje dochody, jeżeli w końcu zdecydujesz się założyć sklep internetowy?

Książka Artura Samojluka "Sprzedawaj w sieci" stanie się Twoim idealnym przewodnikiem, który przeprowadzi Cię od pomysłu do pierwszych wpływów ze sklepu internetowego. Dlaczego ta publikacja wyróżnia się wśród wielu publikacji na ten temat? Pomijając fakt, że została napisana przez praktyka, czyli osobę, która zajmuje się zakładaniem sklepów internetowych i pomaganiem biznesom wkroczyć do Internetu, przede wszystkim dzięki tej publikacji:


Dowiesz się, jakie oprogramowanie sklepu wybrać, gdy zupełnie nie znasz się na programowaniu i sprawach technicznych. W tym rozdziale autor pokazuje, jak dobrać sklep internetowy do swoich umiejętności i możliwości finansowych.
Dowiesz się, jak uniknąć najczęstszych błędów, które popełniają początkujący właściciele sklepów internetowych.
Poznasz 4 najbardziej skuteczne i sprawdzone modele transakcji internetowych. W tym rozdziale dowiesz się, kiedy możesz ryzykować, a kiedy lepszym wyborem będzie model bezpiecznych transakcji.
Odkryjesz 5 NIEPODWAŻALNYCH zasad, których warto trzymać się przy wyborze domeny dla sklepu internetowego. Słaba i nic niemówiąca nazwa może być jednym z elementów, które będą grały na korzyść... Twojej konkurencji.
Jaką grafikę wybrać dla sklepu? W tej publikacji znajdziesz odpowiedź na prawdziwie obsesyjne pytanie większości właścicieli internetowych biznesów.
Poznasz najprostsze metody pozwalające zarejestrować pierwsze wpływy na konto już po kilkunastu dniach od rozpoczęcia internetowego handlu. W tym rozdziale autor pokazuje najbardziej fundamentalne i wyjątkowo skuteczne metody pozycjonowania Twojego sklepu w Google.
Dowiesz się, jak wykorzystać 4 najpotężniejsze formy promowania produktów wewnątrz Twojego sklepu. Żeby poznać te metody, musiałbyś zapłacić od kilkuset to kilku tysięcy złotych za podobną wiedzę na drogich szkoleniach stacjonarnych.


Ponadto w publikacji znajdziesz:


Wytłumaczone w prosty sposób podstawy języka HTML
Rozdział dotyczący tego, jak krok po kroku przejść proces zakładania firmy.
(przydatne dla tych, którzy jeszcze nie rozpoczęli działalności, a wiążą przyszłość z Internetem)
Informacje dotyczące zatrudniania pracowników (grafików, informatyków itd.)
Podstawy księgowości w sklepie internetowym.



Zanim podejmiesz ostateczną decyzję,
czyli kto nie potrzebuje sklepu internetowego?

Teraz, gdy wiesz już, że większości właścicieli sklepów stacjonarnych nie stać na lekceważenie Internetu jako kanału zwiększania zysków; w momencie, gdy zdajesz sobie sprawę z tego, że sklep internetowy jest świetną alternatywą w czasie kryzysu, chcę pomóc Ci w podjęciu naprawdę świadomej decyzji. Sprzedaż w sieci i posiadanie sklepu internetowego nie jest dla:


Osób, które chcą, żeby sklep internetowy po 3 dniach sam zaczął sprzedawać. Nic z tych rzeczy. Ebiznes tak samo potrzebuje Twojej pracy i zaangażowania jak każda inna działalność. Ma jednak jedną zaletę. Jeżeli wprowadzisz go na właściwe tory, stanie się po pewnym czasie maszynką automatycznie zarabiającą pieniądze. Trzeba tylko wiedzieć, JAK to zrobić.
Osób, które myślą, że po zamówieniu tej książki sklep internetowy założy się sam. Zdobycie tej książki to początek fantastycznej przygody z zarabianiem w sieci. Dzięki niej zdobędziesz wiedzę, która pomoże Ci w rozpoczęciu skutecznej sprzedaży w sieci. Ale nie ma cudów - to Ty musisz zacząć działać, poznać podstawy, choćby po to, aby móc zlecić realizację takiego sklepu, który będzie faktycznie zarabiał pieniądze.


Dzięki tej książce dowiesz się, na co zwracać uwagę przy tworzeniu i prowadzeniu sklepu internetowego nakierowanego na zysk.

Jeżeli od dłuższego czasu planujesz założenie sklepu internetowego, ale zawsze jest jakieś "ale...", to dzisiaj masz wyjątkowo dużo powodów, żeby zrobić ten pierwszy krok. Przejdź do formularza zamówienia, zamów tę książkę, przeczytaj ją od deski do deski i zacznij SPRZEDAWAĆ W SIECI!



Na stronach działu "Książki" prezentowane są informacje promocyjne pochodzące od niezależnych od Signs.pl, zewnętrznych dostawców, które nie są wiążące prawnie. Informacje te, w szczególności ceny, nie stanowią oferty handlowej w rozumieniu art. 66 ust. 1 Kodeksu Cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawa. Ceny, dostępność oraz specyfikacja produktów mogą ulegać zmianom. Signs.pl nie jest stroną w transakcjach związanych z prezentowanymi tu produktami. Użycie przycisku "Do koszyka" powoduje przeniesienie użytkownika na stronę dostawcy, gdzie może on zapoznać się z wiążącą prawnie ofertą handlową oraz zawrzeć z dostawcą umowę kupna sprzedaży. Signs.pl nie ponosi odpowiedzialności za nieaktualne, nieścisłe lub niepełne dane prezentowane w tym dziale.
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764