logo
KSIĄŻKI
Polska reklama i poligrafiaKSIĄŻKI

Odwracanie marki. Dlaczego teraz klienci rządzą firmami - i jak obrócić to na własną korzyść

Autor: Neumeier Marty


data wydania: 2017
liczba stron: 146
wydawca: Studio Emka
Oprawa: miękka

książka drukowana: dostępna w onepress
26.59 zł
Do koszyka
cena katalogowa: 34.90 zł
Tytuł w ofercie księgarni onepress w działach: Public Relations, Marketing,
oraz w:
Informacje:

arty’emu Neumeierowi udaje się jeszcze raz: pokazuje palcem słuszny kierunek. Opowiada, jak będzie wyglądała przyszłość tworzenia marki, jednocześnie drąc na strzępy księgi konwencjonalnej wiedzy. Warto przeczytać. Zainspiruje cię to do budowy marki jutra.

NIRAJ DAWAR, PROFESOR IVEY BUSINESS SCHOOL, AUTOR KSIĄŻKI TILT


Ekscytujące spojrzenie na nową myśl dużego formatu - to nie firmy tworzą marki, tworzą je klienci.

ROBERT JONES, STRATEG W WOLFF OLINS I PROFESOR UNIVERSITY OF EAST ANGLIA


Marty Neumeier znakomicie rozumie, że zmiana tego, co nazywamy "kapitałem ludzkim" klientów, jest w stanie zmienić ciężar gatunkowy marki produktu i usługi. ODWRACANIE MARKI to instrukcja dla specjalistów od tworzenia obrazu produktu mówiąca o tym, jak i w co inwestować, aby kapitał ludzki był jeszcze bardziej wartościowy.

MICHAEL SCHRAGE, PRACOWNIK NAUKOWY MIT SLOAN SCHOOL, AUTOR KIM MA ZOSTAĆ TWÓJ KLIENT?

 
Marty Neumeier to mistrz słowa ‒ książkę czyta się bardzo przyjemnie. Rzecz jest pouczająca i robi wrażenie. Psychologia konsumentów w ciągu ostatniej dekady zmieniła się fundamentalnie. Marty usuwa słowo „niełatwe” z niełatwego zadania, jakim jest dostosowanie się do tej zmiany.

DR KIT YARROW, PSYCHOLOG RYNKU I AUTOR DEKODOWANIA UMYSŁU NOWEGO KONSUMENTA


Eksplozja komunikacji i siła, którą daje klientom komunikowanie się, wywraca firmę do góry nogami. Pytanie nie polega na tym, CZY twoja firma również zostanie postawiona na głowie, tylko KIEDY to nastąpi.

Najlepsi klienci bowiem to już nie tylko konsumenci. To konkretni ludzie, mający nadzieje, potrzeby i emocje. Dzielą się z innymi ocenami, mają swoje kaprysy, wyrażają bardzo osobiste poglądy i sami piszą własne historie.

Klient ma znacznie większą kontrolę nad produktami, które lubi czy wręcz uwielbia. To nie są już marki tylko KUPOWANE – są to marki, z którymi się UTOŻSAMIAMY. Klient chce mieć coś do powiedzenia w kwestii tego, co się produkuje i jak się towar dostarcza. Klient jest w stanie sam podwinąć rękawy i pomagać, nie tylko promując markę wśród swoich znajomych, ale i budując jej treść, podsuwając pomysły, a nawet sprzedając produkty i usługi.

To Twój klan? Dokąd go poprowadzisz?

Budowanie świadomości marki, które obecnie odbywa się przede wszystkim w mediach społecznościowych, przekazuje losy firm w ręce klientów. Jest to odwracanie marki, rzut judo, którego efekty widzi cała branża. Technika, która pogrąża niektóre firmy, a inne podnosi do statusu supergwiazd.

Dziś wybór jest prosty: Odwróć się albo sami cię odwrócą. Swoją klarowną opowieść o tym, jak przeskoczyć wprost do przyszłości rządzonej przez konsumentów Neumeier prowadzi lekko i bez wysiłku. Przekształć swoją markę w miniruch społeczny, który klienci będą z przyjemnością współtworzyć, a ty patrz, jak rośnie i niech oko twoje radują zyski.




Na stronach działu "Książki" prezentowane są informacje promocyjne pochodzące od niezależnych od Signs.pl, zewnętrznych dostawców, które nie są wiążące prawnie. Informacje te, w szczególności ceny, nie stanowią oferty handlowej w rozumieniu art. 66 ust. 1 Kodeksu Cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawa. Ceny, dostępność oraz specyfikacja produktów mogą ulegać zmianom. Signs.pl nie jest stroną w transakcjach związanych z prezentowanymi tu produktami. Użycie przycisku "Do koszyka" powoduje przeniesienie użytkownika na stronę dostawcy, gdzie może on zapoznać się z wiążącą prawnie ofertą handlową oraz zawrzeć z dostawcą umowę kupna sprzedaży. Signs.pl nie ponosi odpowiedzialności za nieaktualne, nieścisłe lub niepełne dane prezentowane w tym dziale.
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764