logo
KSIĄŻKI
Polska reklama i poligrafiaKSIĄŻKI

Jak szybko napisać profesjonalny plan marketingowy

Autor: Dziekoński Michał, Kozielski Robert


data wydania: 2017
liczba stron: 312
wydawca: Gab
Oprawa: miękka

książka drukowana: dostępna w ebookpoint
44.95 zł
Do koszyka
cena katalogowa: 59.00 zł
Tytuł w ofercie księgarni ebookpoint w dziale: Marketing ,
oraz w:
Informacje:

Autorzy szczegółowo, krok po kroku pokazują, jak napisać profesjonalny plan marketingowy.

Z tej książki dowiesz się:

  • od czego zacząć przygotowywanie planu marketingowego
  • jakie informacje powinien zawierać plan marketingowy
  • jak zgromadzić dane, które wprowadzamy do przygotowanego szablonu planu online
  • jak opracować kolejne części planu marketingowego
  • jakich błędów szczególnie trzeba się wystrzegać, tworząc plan

Dodatkową inspiracją przy opracowywaniu własnego planu marketingowego mogą być omówione w książce i zamieszczone na stronie internetowej przykładowe plany marketingowe różnych firm i instytucji.

Szablon planu marketingowego online do samodzielnego wypełnienia jest tak zaprojektowany, że po wprowadzeniu wymaganych danych do kolorowych pól pozostałe komórki w kolorze szarym (a także wykresy) generują się automatycznie.

Po wypełnieniu szablonu możesz go z powodzeniem wykorzystać w charakterze planu marketingowego swojej firmy na trzy lata, ze szczegółowym planem operacyjnym na jeden rok.


Michał Dziekoński - praktyk marketingu, dyrektor ds. strategii i współwłaściciel firmy Experience Group, trener i konsultant z dziesięcioletnim doświadczeniem w kierowaniu marketingiem na poziomie strategicznym w dużych międzynarodowych firmach. Uzyskał brytyjski dyplom The Advanced Certificate in Marketing (CIM) oraz Master of Business Administration Oxford Brookes University, ukończył także amerykański program Marketing Training w Orlando. Obecnie pisze rozprawę doktorską poświęconą efektywności działań marketingowych. Autor książek, artykułów, warsztatów i marketingowych gier strategicznych oraz wykładowca programów the Chartered Institute of Marketing i studiów MBA.

Robert Kozielski - doktor habilitowany w zakresie nauk o zarządzaniu, profesor nadzwyczajny UŁ i pracownik naukowy w Katedrze Marketingu Uniwersytetu Łódzkiego. Stypendysta Fundacji Fulbrighta. Posiada status Chartered Marketer. Członek Komitetu Nauk Organizacji i Zarządzania Polskiej Akademii Nauk. Wykładowca na studiach Executive MBA. Od 1999 roku współpracuje z The Chartered Institute of Marketing w Londynie, wprowadzając programy Instytutu Londyńskiego na polski rynek. Autor wielu publikacji, analiz i ekspertyz z dziedziny marketingu, strategii i zarządzania.
 




Na stronach działu "Książki" prezentowane są informacje promocyjne pochodzące od niezależnych od Signs.pl, zewnętrznych dostawców, które nie są wiążące prawnie. Informacje te, w szczególności ceny, nie stanowią oferty handlowej w rozumieniu art. 66 ust. 1 Kodeksu Cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawa. Ceny, dostępność oraz specyfikacja produktów mogą ulegać zmianom. Signs.pl nie jest stroną w transakcjach związanych z prezentowanymi tu produktami. Użycie przycisku "Do koszyka" powoduje przeniesienie użytkownika na stronę dostawcy, gdzie może on zapoznać się z wiążącą prawnie ofertą handlową oraz zawrzeć z dostawcą umowę kupna sprzedaży. Signs.pl nie ponosi odpowiedzialności za nieaktualne, nieścisłe lub niepełne dane prezentowane w tym dziale.
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764