logo
KSIĄŻKI
Polska reklama i poligrafiaKSIĄŻKI

Biblia handlowca. Najbogatsze źródło wiedzy o sprzedaży. Wydanie III

Autor: Jeffrey Gitomer


data wydania: 2016-03-18
format: 158x235
liczba stron: 352
wydawca: Onepress
Oprawa: twarda

książka drukowana: dostępna w onepress
41.40 zł
Do koszyka
cena katalogowa: 69.00 zł
Tytuł w ofercie księgarni onepress w dziale: Marketing,
oraz w:
Informacje:

Sprzedawaj tak, by ludzie lubili od Ciebie kupować!

  • Reguły, sekrety, dobra zabawa, czyli jak zadbać o całokształt Twojej relacji z klientem
  • Przeciwności i przeciwnicy, czyli jak poradzić sobie w najtrudniejszych sytuacjach
  • Niech żyje Król Klient Wielki, czyli kto i co naprawdę liczy się w procesie sprzedaży
Jeffrey Gitomer jest jedną z tych zadziwiających osób, którym udało się wejść na szczyt bez stosowania różnych brudnych sztuczek. Od lat tłumaczy, że klient w oczach sprzedawcy powinien być najcenniejszym, najbardziej godnym szacunku partnerem, a nie frajerem do oskubania. Że klienta należy posłuchać i pomóc mu wybrać to, czego naprawdę potrzebuje, a nie to, co ciśnie w kąt tuż po dokonaniu transakcji. Że klient potraktowany z pełną szczerością i zaangażowaniem wróci do swojego ulubionego sprzedawcy i nawiąże z nim długoterminowe relacje ku obopólnej satysfakcji.

Sprawdzone podejście handlowe Jeffreya okazuje się jeszcze skuteczniejsze w relacjach z dzisiejszym klientem. Nowe wydanie Biblii handlowca przedstawia sprzedaż w nieco szerszym kontekście, wzbogaca dotychczasowe klasyczne ujęcie o elementy odzwierciedlające współczesne realia biznesowe, ekonomiczne i konsumenckie (zarówno te tradycyjne, jak i internetowe). To kompleksowy przewodnik po nawiązywaniu kontaktów, umawianiu spotkań, finalizowaniu transakcji i zarabianiu pieniędzy. Traktuje o lojalności, relacjach, rekomendacjach i poleceniach — o prawdziwych transakcjach, prawdziwej wartości i prawdziwych zyskach.
  • 10,5 przykazania sprzedaży
  • 12,5 wartości dobrego sprzedawcy
  • Olśniewanie klienta
  • Dobra prezentacja
  • Wątpliwości, zamknięcie i kolejne podejścia
  • Głoszenie nowiny
  • Nawiązywanie kontaktów
  • Prorocy i zyski
  • W górę, dochodzie!

Przekuwaj kontakty w relacje, a relacje w polecenia — i sprzedawaj ludziom to, o czym marzą!



Jeffrey Gitomer – światowy autorytet w sprawach sprzedaży i budowania lojalności klientów. Organizuje publiczne i zamknięte seminaria, prowadzi roczne konferencje sprzedaży oraz szkolenia z zakresu sprzedaży, zaufania, lojalności klientów i rozwoju osobistego. Pisuje felietony czytane przez ponad 4 milionów czytelników i wydaje popularne czasopismo internetowe. W 2008 roku trafił do Speaker Hall of Fame prowadzonej przez National Speaker Association.



Na stronach działu "Książki" prezentowane są informacje promocyjne pochodzące od niezależnych od Signs.pl, zewnętrznych dostawców, które nie są wiążące prawnie. Informacje te, w szczególności ceny, nie stanowią oferty handlowej w rozumieniu art. 66 ust. 1 Kodeksu Cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawa. Ceny, dostępność oraz specyfikacja produktów mogą ulegać zmianom. Signs.pl nie jest stroną w transakcjach związanych z prezentowanymi tu produktami. Użycie przycisku "Do koszyka" powoduje przeniesienie użytkownika na stronę dostawcy, gdzie może on zapoznać się z wiążącą prawnie ofertą handlową oraz zawrzeć z dostawcą umowę kupna sprzedaży. Signs.pl nie ponosi odpowiedzialności za nieaktualne, nieścisłe lub niepełne dane prezentowane w tym dziale.
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764