logo
KSIĄŻKI
Polska reklama i poligrafiaKSIĄŻKI

Cinema 4D R16. Kurs video. Poziom pierwszy. Modelowanie w 3D, animacja i renderowanie

Autor: Marcin Strzempkowski


data wydania: 2015-06-10
wydawca: Videopoint

kurs online: dostępna w helion zniżka 100%
cena katalogowa: 89.00 zł
Tytuł w ofercie księgarni helion w dziale: Cinema 4D,
oraz w:
Informacje:

Obierz kurs online na... Cinema 4D R16

Cinema 4D to jeden z najpopularniejszych programów do tworzenia grafiki i animacji 3D. Środowisko to umożliwia wydajne i łatwe modelowanie obiektów oraz scen, odpowiednie ich oświetlanie, przypisywanie powierzchniom materiałów, animowanie postaci i przedmiotów, a także tworzenie wysokiej jakości renderingów, które z powodzeniem wykorzystuje się zarówno w produkcjach filmowych, grach komputerowych, jak i w profesjonalnych wizualizacjach architektonicznych.

Jeśli chcesz zacząć pracę z programem Cinema 4D R16, sięgnij po Cinema 4D R16. Kurs video. Poziom pierwszy. Modelowanie w 3D, animacja i renderowanie, który jest solidną dawką wiedzy przydatnej podczas Twojej przygody z grafiką trójwymiarową.

Co Cię czeka podczas naszego szkolenia z Cinema 4D R16?

Użytkownicy Cinema 4D cenią ten program nie tylko za możliwości, jakie oferuje, lecz także za przyjazny interfejs i stosunkowo łatwą obsługę. Ucząc się z naszym kursem, poznasz podstawy:

  • obsługi programu,
  • modelowania,
  • UV mappingu,
  • renderowania i teksturowania.

Co więcej...

  • rzetelnie opracowany materiał kursu uzbroi Cię w wiedzę, dzięki której będziesz w stanie samodzielnie tworzyć i ożywiać proste modele 3D.

Wraz ze szkoleniem Cinema 4D R16. Kurs video. Poziom pierwszy. Modelowanie w 3D, animacja i renderowanie opanujesz podstawy niezbędne do dalszej pracy z programem Cinema 4D. Zagłębiając się w jego tajniki, z pewnością docenisz płynność i wydajność oraz szeroki wybór narzędzi, które zapewnia użytkownikowi. A może dopiero zaczynasz przygodę z grafiką 3D? To uważaj, bo dzięki C4D szybko stwierdzisz, że modelowanie i renderowanie jest proste!

Uruchomić trójwymiar...

Program Cinema 4D R16 pozwala na bardzo wiele, pozostając przy tym aplikacją przyjazną dla użytkownika. Jest nie tylko intuicyjny, ale także bardzo stabilny i zapewnia naprawdę dobrą prędkość renderowania oraz modelowania 3D. Pakiet programu został podzielony na wysoce funkcjonalne moduły, takie jak Dynamics (ułatwia odwzorowanie grafiki), MOCCA 2 (zaawansowane animacje obiektów), BodyPaint 3D R2 (malowanie tekstur na obiektach 3D) i Advanced Render 2 (renderowanie z wykorzystaniem algorytmu energetycznego, efekty załamania światła, rozszczepienia, połyski itd.).

Poznaj możliwości dzięki kursowi online Cinema 4D R16

Cinema 4D R16. Kurs video. Poziom pierwszy. Modelowanie w 3D, animacja i renderowanie został opracowany tak, by stopniowo wprowadzić Cię w świat programu. Najpierw poznasz interfejs użytkownika i odkryjesz możliwości, jakie oferuje Cinema 4D w najnowszej wersji. Potem dowiesz się, czym w programie są „obiekty”, jaka jest ich hierarchia, jakie są ich typy, jak je modyfikować i łączyć w bryły. Następnie nauczysz się modelować z zastosowaniem różnych opcji dostępnych w programie. Będziesz mieć okazję, by popracować z materiałami, teksturami i ze światłem. Wreszcie sięgniesz po narzędzia, dzięki którym wykreowane przez Ciebie obiekty nabiorą życia...

Tylko dla wtajemniczonych

Komputerowe programy graficzne pozwalają tworzyć piękne obrazy — prawdziwe arcydzieła. A co z rzeźbieniem? Narzędzia do dynamicznego rzeźbienia w Cinema 4D pozwalają artystom 3D na finezyjne działanie w tym obszarze wirtualnej sztuki. Szczególnie atrakcyjne w ramach szkolenia Cinema 4D R16. Kurs video. Poziom pierwszy. Modelowanie w 3D, animacja i renderowanie będzie z pewnością to, że jego autor przygotuje Cię także do tworzenia rzeźb w komputerze. Pomyśl, czy to nie wspaniałe: przeistoczyć się w prawdziwego rzeźbiarza?

Jeśli interesujesz się grafiką, polecamy także kursy Photoshop dostępne w naszej ofercie.


Poznaj naszego eksperta

Marcin Strzempkowski — jest pasjonatem komputerów od momentu, gdy jako mały chłopiec pierwszy raz zobaczył to tajemnicze urządzenie w legendarnym programie Sonda. Grafiką komputerową zajmuje się od początku lat dziewięćdziesiątych — jego pionierskie projekty powstawały na słynnej Amidze 500, która dysponowała aż jednym megabajtem pamięci! Pierwszym programem, z którego korzystał, tworząc animacje 3D, był Sculpt. Dziś pracuje jako freelancer — projektując grafikę, korzysta z aplikacji: Cinema 4D, Blender, 3ds Max oraz After Effects i Photoshopa z pakietu Adobe. Gdy wstaje od komputera, biega lub ćwiczy na siłowni. Jeśli ma dosyć pracy zawodowej, ale nie chce opuszczać wirtualnej rzeczywistości, chętnie podziwia pracę innych grafików 3D, grając w gry typu MMORPG.

„Grafika 3D jest aktualnie na fali wznoszącej. Studia specjalizujące w tej dziedzinie wyrastają jak grzyby po deszczu, dlatego dobry grafik z pewnością łatwo znajdzie zatrudnienie. Jeśli zaś jest tak zwanym wolnym duchem i nie chce mieć nad sobą szefa, to o ile dogłębnie pozna tajniki pracy z programem do modelowania, animacji i renderowania 3D, nie będzie narzekał na brak zleceń :)”.




Na stronach działu "Książki" prezentowane są informacje promocyjne pochodzące od niezależnych od Signs.pl, zewnętrznych dostawców, które nie są wiążące prawnie. Informacje te, w szczególności ceny, nie stanowią oferty handlowej w rozumieniu art. 66 ust. 1 Kodeksu Cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawa. Ceny, dostępność oraz specyfikacja produktów mogą ulegać zmianom. Signs.pl nie jest stroną w transakcjach związanych z prezentowanymi tu produktami. Użycie przycisku "Do koszyka" powoduje przeniesienie użytkownika na stronę dostawcy, gdzie może on zapoznać się z wiążącą prawnie ofertą handlową oraz zawrzeć z dostawcą umowę kupna sprzedaży. Signs.pl nie ponosi odpowiedzialności za nieaktualne, nieścisłe lub niepełne dane prezentowane w tym dziale.
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764