logo
KSIĄŻKI
Polska reklama i poligrafiaKSIĄŻKI

Pozycjonowanie i optymalizacja stron WWW. Wydanie II. Ćwiczenia praktyczne

Autor: Bartosz Danowski, Michał Makaruk


data wydania: 2013-04-03
format: 140x208
liczba stron: 304
wydawca: Helion

e-book: dostępna w helion zniżka 50%
18.50 zł
Do koszyka
3 w pakiecie:
PDF
ePub
Mobi
cena katalogowa: 37.00 zł
Z SERII: Ćwiczenia praktyczne
Tytuł w ofercie księgarni helion w dziale: Pozycjonowanie (SEO/SEM),
Informacje:

Wejdź na szczyt… listy wyszukiwania!

Właśnie stworzyłeś perfekcyjny serwis WWW. Od teraz klienci lub inne osoby do szaleństwa zainteresowane Twoją witryną powinny pchać się do niej drzwiami i oknami… a jednak wcale tego nie robią. Czyżbyś o czymś zapomniał? No jasne - czas zadbać o odpowiednią pozycję Twojej strony, czyli przekonać Google’a do pokazywania jej na początku listy.

Ta książka pokaże Ci, jak monitorować i skutecznie zwiększać ruch na stronie WWW. Dowiesz się z niej, jak działają wyszukiwarki (ze szczególnym uwzględnieniem nowych wersji Google’a) i czym należy kierować się przy wybieraniu słów czy całych fraz kluczowych. Zorientujesz się, do czego służy system wymiany linków, co to jest indeksacja witryny i jak zbudować własne zaplecze. Poznasz korzyści płynące z nawiązania współpracy z mediami społecznościowymi, a także najczęściej spotykane zagrożenia dla pozycji Twojego serwisu WWW. Nauczysz się umiejętnie reklamować swoją witrynę i stale zwiększać jej popularność. A najważniejsze, że wszystko to nie zabierze Ci dużo czasu - seria świetnie zaprojektowanych ćwiczeń pozwoli Ci osiągnąć cele praktycznie od ręki!

  • Jak działa Google
  • Słowa i frazy kluczowe
  • Hiperłącza
  • Budowa własnego zaplecza
  • Indeksacja witryny
  • Prezentacja typowych zagrożeń i błędów
  • Reklama w wyszukiwarkach i reklama kontekstowa
  • Śledzenie ruchu na stronie oraz monitoring innych parametrów strony
  • Słownik pojęć
  • Inne sposoby zwiększania popularności witryny

Ułatw internautom drogę do Twojego serwisu WWW!




Na stronach działu "Książki" prezentowane są informacje promocyjne pochodzące od niezależnych od Signs.pl, zewnętrznych dostawców, które nie są wiążące prawnie. Informacje te, w szczególności ceny, nie stanowią oferty handlowej w rozumieniu art. 66 ust. 1 Kodeksu Cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawa. Ceny, dostępność oraz specyfikacja produktów mogą ulegać zmianom. Signs.pl nie jest stroną w transakcjach związanych z prezentowanymi tu produktami. Użycie przycisku "Do koszyka" powoduje przeniesienie użytkownika na stronę dostawcy, gdzie może on zapoznać się z wiążącą prawnie ofertą handlową oraz zawrzeć z dostawcą umowę kupna sprzedaży. Signs.pl nie ponosi odpowiedzialności za nieaktualne, nieścisłe lub niepełne dane prezentowane w tym dziale.
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764