logo
KSIĄŻKI
Polska reklama i poligrafiaKSIĄŻKI

Cyfrowa fotografia ślubna. Warsztaty fotograficzne

Autor: Kenny Kim


data wydania: 2013-03-19
format: 180x235
liczba stron: 280
wydawca: Helion

e-book: dostępna w helion zniżka 50%
29.49 zł
Do koszyka
3 w pakiecie:
PDF
ePub
Mobi
cena katalogowa: 59.00 zł
Z SERII: Warsztaty fotograficzne
Tytuł w ofercie księgarni helion w dziale: Techniki fotografowania,
oraz w:
Informacje:

Fotograf ślubny to wymagająca i ciężka profesja. Duża konkurencja na rynku, grymaszący klienci, duży stres i tylko jedna szansa na wykonanie genialnego zdjęcia. Jeżeli je zrobisz, zostaniesz polecony dalej i zdobędziesz wielu nowych klientów. W innym przypadku czekają Cię problemy. Jak wykonać idealne fotografie, które zdobędą uznanie młodej pary? Jak szukać klientów i dbać o wizerunek?

Przeczytaj recenzję na portalu Granice.pl >>

Jeśli zastanawiasz się nad tym, nie mogłeś trafić lepiej. Ta książka zawiera odpowiedzi na te i wiele innych pytań, które wkrótce zadasz. Dzięki niej wypracujesz swój własny, niepowtarzalny i rozpoznawalny styl, wybierzesz odpowiedni sprzęt oraz najlepsze metody reklamowania swoich usług. W trakcie lektury poznasz zasady fotografowania we wnętrzach oraz najlepsze patenty na zrobienie niezapomnianego zdjęcia rodzinnego. Ponadto Kenny Kim zdradzi Ci sekrety atrakcyjnego uwiecznienia na "kliszy" imprezy weselnej. Na sam koniec dowiesz się, jak opracować zebrany materiał oraz jak zaprezentować go klientowi. Książka ta jest obowiązkowym podręcznikiem każdego fotografa, mającego aspiracje do bycia najlepszym fotografem ślubnym.

Dzięki tej książce:

  • skutecznie zareklamujesz swoje usługi
  • przygotujesz atrakcyjne zdjęcia ze ślubu
  • utrwalisz imprezę weselną
  • profesjonalnie zaprezentujesz zgromadzony materiał klientom

Masz tylko jedną szansę. Zrób to dobrze!

 


 




Na stronach działu "Książki" prezentowane są informacje promocyjne pochodzące od niezależnych od Signs.pl, zewnętrznych dostawców, które nie są wiążące prawnie. Informacje te, w szczególności ceny, nie stanowią oferty handlowej w rozumieniu art. 66 ust. 1 Kodeksu Cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawa. Ceny, dostępność oraz specyfikacja produktów mogą ulegać zmianom. Signs.pl nie jest stroną w transakcjach związanych z prezentowanymi tu produktami. Użycie przycisku "Do koszyka" powoduje przeniesienie użytkownika na stronę dostawcy, gdzie może on zapoznać się z wiążącą prawnie ofertą handlową oraz zawrzeć z dostawcą umowę kupna sprzedaży. Signs.pl nie ponosi odpowiedzialności za nieaktualne, nieścisłe lub niepełne dane prezentowane w tym dziale.
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764