logo
KSIĄŻKI
Polska reklama i poligrafiaKSIĄŻKI

DTP od podstaw. Projekty z klasą. Wydanie IV

Autor: Robin Williams


data wydania: 2016-02-26
format: 168x237
liczba stron: 240
wydawca: Helion
Oprawa: miękka

książka drukowana: dostępna w helion
49.00 zł
Do koszyka
e-book: dostępna w helion zniżka 50%
24.50 zł
Do koszyka
3 w pakiecie:
PDF
ePub
Mobi
cena katalogowa: 49.00 zł
Tytuł w ofercie księgarni helion w działach: Inne, Typografia, InDesign,
oraz w:
Informacje:
Większość z nas od czasu do czasu musi przygotować ważny raport, prezentację czy stronę internetową. Na pierwszy rzut oka umiemy stwierdzić ich poprawność oraz poziom wykonania, jednak diabeł tkwi w szczegółach! Najprawdopodobniej nie umiesz samodzielnie wyłapać błędów, które łatwo dostrzegą specjaliści DTP i graficy. Czy możesz coś na to poradzić? Trudno przecież poświęcić kilka lat na dodatkową naukę projektowania i typografii. Na szczęście dzięki przewodnikowi takiemu jak ten można opanować podstawy pracy z projektami graficznymi.

Książka, którą trzymasz w dłoni, przedstawia cztery podstawowe zasady, stosowane praktycznie w każdym dobrym projekcie graficznym. Kiedy je poznasz, bez trudu uda Ci się zweryfikować poziom swojego projektu. Nauczysz się dostrzegać nieprawidłowości i będziesz w stanie je skorygować. Zmieni się Twoje postrzeganie projektu graficznego i nawet jeśli nie staniesz się zawodowcem w tej dziedzinie, Twoje prace będą wyglądały bardziej profesjonalnie, będą lepiej zorganizowane, ujednolicone i interesujące. Dzięki nim łatwiej osiągniesz swoje cele!

Autorka wyczerpująco i przystępnie wyjaśnia zasady:
  • stosowania (i łamania) prawideł projektowania
  • używania koloru w projekcie
  • wykorzystywania różnych rodzajów pisma w projekcie
  • łączenia krojów pisma w celu uzyskania najlepszego efektu
  • projektowania prostych publikacji — wizytówek, ulotek, biuletynów

Niech profesjonalnie przygotowane projekty będą Twoją wizytówką!




Na stronach działu "Książki" prezentowane są informacje promocyjne pochodzące od niezależnych od Signs.pl, zewnętrznych dostawców, które nie są wiążące prawnie. Informacje te, w szczególności ceny, nie stanowią oferty handlowej w rozumieniu art. 66 ust. 1 Kodeksu Cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawa. Ceny, dostępność oraz specyfikacja produktów mogą ulegać zmianom. Signs.pl nie jest stroną w transakcjach związanych z prezentowanymi tu produktami. Użycie przycisku "Do koszyka" powoduje przeniesienie użytkownika na stronę dostawcy, gdzie może on zapoznać się z wiążącą prawnie ofertą handlową oraz zawrzeć z dostawcą umowę kupna sprzedaży. Signs.pl nie ponosi odpowiedzialności za nieaktualne, nieścisłe lub niepełne dane prezentowane w tym dziale.
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764