E-mail marketing oswojony. Teoria, praktyka, prawda
Autor: Artur Dąbrowski, Filip Kłodawski
data wydania: 2018-09-25
format: 140x208
liczba stron: 192
wydawca: Onepress
Oprawa: miękka
książka drukowana: dostępna w helion
e-book: dostępna w helion zniżka 50%
3 w pakiecie:
PDF
ePub
Mobi
cena katalogowa: 39.00 zł
Tytuł w ofercie księgarni
helion w dziale:
Marketing,
oraz w:
Na stronach działu "Książki" prezentowane są informacje promocyjne pochodzące od niezależnych od Signs.pl, zewnętrznych dostawców, które nie są wiążące prawnie. Informacje te, w szczególności ceny, nie stanowią oferty handlowej w rozumieniu art. 66 ust. 1 Kodeksu Cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawa. Ceny, dostępność oraz specyfikacja produktów mogą ulegać zmianom. Signs.pl nie jest stroną w transakcjach związanych z prezentowanymi tu produktami. Użycie przycisku "Do koszyka" powoduje przeniesienie użytkownika na stronę dostawcy, gdzie może on zapoznać się z wiążącą prawnie ofertą handlową oraz zawrzeć z dostawcą umowę kupna sprzedaży. Signs.pl nie ponosi odpowiedzialności za nieaktualne, nieścisłe lub niepełne dane prezentowane w tym dziale.