logo
KSIĄŻKI
Polska reklama i poligrafiaKSIĄŻKI

Flash i ActionScript. Aplikacje 3D od podstaw

Autor: Radosław Kamysz


liczba stron: 608
wydawca: Helion

książka drukowana: dostępna w helion
99.00 zł
Do koszyka
e-book: dostępna w helion
99.00 zł
Do koszyka
3 w pakiecie:
PDF
ePub
Mobi
cena katalogowa: 99.00 zł
Tytuł w ofercie księgarni helion w dziale: Flash/ActionScript,
Informacje:
Technologia Flash na dobre zagościła w świecie interaktywnych animacji i gier komputerowych 2D. Stała się również (obok HTML5) standardem prezentacji tego rodzaju treści na stronach WWW. Taki stan rzeczy to efekt połączenia samego Flasha z Actionscriptem, językiem programowania ułatwiającym sterowanie pracą aplikacji i reagowanie na działania podejmowane przez użytkownika. Jednak użytkownicy internetu oczekują obecnie czegoś więcej niż tylko zwykłe animacje i gry 2D — oczekują interaktywnych treści 3D, ponieważ coraz większe stają się możliwości odtwarzania tego typu materiałów. Do tej pory brakowało narzędzi do tworzenia takich aplikacji, a także technologii, które je wspomagały. Na szczęście z odsieczą przychodzi Flash, który śmiało wkracza w świat 3D, oferuje ciekawe biblioteki i nie ma przy tym praktycznie żadnej konkurencji.

Jeśli znasz już trochę Flasha, a teraz chcesz poszerzyć swoją wiedzę o znajomość szybko rozwijającej się technologii 3D, sięgnij po książkę „Flash i Actionscript. Aplikacje 3D od podstaw” . Prostym, lecz precyzyjnym językiem przedstawiono w niej najważniejsze kwestie związane z projektowaniem i tworzeniem aplikacji 3D z wykorzystaniem technologii Flash i języka Actionscript, zaprezentowano sposoby używania bezpłatnej biblioteki Away3D oraz pokazano, jak za jej pomocą budować i optymalizować własne rozwiązania.


Wybór, pobieranie i instalacja właściwej biblioteki 3D dla technologii Flash
Podstawowe komponenty biblioteki Away3D i budowanie aplikacji za jej pomocą
Używanie materiałów i korzystanie z różnych rodzajów świateł
Tworzenie, importowanie i stosowanie modeli oraz animacji 3D w aplikacjach Flash
Zapewnianie interakcji aplikacji z użytkownikiem i obsługa urządzeń wejściowych
Definiowanie kamer z perspektywy pierwszej i trzeciej osoby oraz ich używanie
Obsługa dźwięku i elementów tekstowych



Interaktywne aplikacje 3D to przyszłość. Zacznij ją tworzyć już dziś!



Na stronach działu "Książki" prezentowane są informacje promocyjne pochodzące od niezależnych od Signs.pl, zewnętrznych dostawców, które nie są wiążące prawnie. Informacje te, w szczególności ceny, nie stanowią oferty handlowej w rozumieniu art. 66 ust. 1 Kodeksu Cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawa. Ceny, dostępność oraz specyfikacja produktów mogą ulegać zmianom. Signs.pl nie jest stroną w transakcjach związanych z prezentowanymi tu produktami. Użycie przycisku "Do koszyka" powoduje przeniesienie użytkownika na stronę dostawcy, gdzie może on zapoznać się z wiążącą prawnie ofertą handlową oraz zawrzeć z dostawcą umowę kupna sprzedaży. Signs.pl nie ponosi odpowiedzialności za nieaktualne, nieścisłe lub niepełne dane prezentowane w tym dziale.
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764