logo
KSIĄŻKI
Polska reklama i poligrafiaKSIĄŻKI

Fotografowanie mężczyzn. 500 kreatywnych ujęć

Autor: Michelle Perkins


data wydania: 2013-05-16
format: 215x280
liczba stron: 128
wydawca: Helion
Oprawa: miękka

książka drukowana: dostępna w helion
39.90 zł
Do koszyka
cena katalogowa: 39.90 zł
Tytuł w ofercie księgarni helion w dziale: Techniki fotografowania,
Informacje:

Czy są dni, kiedy cierpisz na brak weny? Nie masz pomysłu na zdjęcie, nie wiesz, od czego zacząć, a fotografowanie nie sprawia Ci przyjemności? Nie martw się. Zdarza się to każdemu! Trudno być pomysłowym i kreatywnym dzień po dniu, rok po roku, lecz czasem wystarczy drobna sugestia - jedna iskra, która pomoże przełamać brak weny. W tej książce znajdziesz mnóstwo przykładów, które pomogą Ci ją wykrzesać!

Ten album to jedyna w swoim rodzaju pozycja na polskim rynku wydawniczym. Znajdziesz w nim 500 niezwykłych zdjęć, które porwą Cię swoim urokiem. Jego motywem przewodnim są zdjęcia mężczyzn. Ich fotografowanie to nie lada wyzwanie. Mężczyźni pozują znacznie mniej chętnie niż kobiety. Znalezienie najlepszego sposobu na najkorzystniejsze, a zarazem odpowiednie do sytuacji i atrakcyjne pod względem estetycznym zdjęcie, może być jednym z najtrudniejszych zadań w aranżacji portretu. Dobór pozy odgrywa w tym przypadku szczególną rolę, a zróżnicowanie ujęć i uzyskanie oczekiwanego efektu wymaga wielu subtelnych zabiegów. Dzięki wskazówkom zawartym w książce zgłębisz ten temat, a Twoje zdjęcia staną się jeszcze lepsze! Zachęcamy Cię również do sięgnięcia po albumy poświęcone fotografii par ("Fotografowanie par. 500 kreatywnych ujęć"), kobiet ("Fotografowanie kobiet. 500 kreatywnych ujęć") oraz panien młodych ("Fotografowanie panien młodych. 500 kreatywnych ujęć").

Fotografujesz mężczyzn - znajdź najlepsze pomysły na wyjątkowe portrety:

  • w pozach siedzących
  • w pozach stojących
  • w ujęciach od pasa w górę





Na stronach działu "Książki" prezentowane są informacje promocyjne pochodzące od niezależnych od Signs.pl, zewnętrznych dostawców, które nie są wiążące prawnie. Informacje te, w szczególności ceny, nie stanowią oferty handlowej w rozumieniu art. 66 ust. 1 Kodeksu Cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawa. Ceny, dostępność oraz specyfikacja produktów mogą ulegać zmianom. Signs.pl nie jest stroną w transakcjach związanych z prezentowanymi tu produktami. Użycie przycisku "Do koszyka" powoduje przeniesienie użytkownika na stronę dostawcy, gdzie może on zapoznać się z wiążącą prawnie ofertą handlową oraz zawrzeć z dostawcą umowę kupna sprzedaży. Signs.pl nie ponosi odpowiedzialności za nieaktualne, nieścisłe lub niepełne dane prezentowane w tym dziale.
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764