logo
KSIĄŻKI
Polska reklama i poligrafiaKSIĄŻKI

Godzina dziennie z e-mail marketingiem

Autor: Jeanniey Mullen, David Daniels


data wydania: 2013-05-09
format: 180x235
liczba stron: 344
wydawca: Helion

e-book: dostępna w helion zniżka 50%
29.49 zł
Do koszyka
format:
PDF
cena katalogowa: 59.00 zł
Tytuł w ofercie księgarni helion w działach: Marketing, E-biznes,
oraz w:
Informacje:



Zaplanuj skuteczną kampanię e-marketingową

  • Jak opracować skuteczną strategię e-marketingową?
  • Jak przygotować e-maile z nagraniami wideo i audio?
  • Jak stosować analizę danych internetowych, aby zwiększyć skuteczność działań marketingowych?

W dzisiejszych czasach dobry e-mail jest jednym z najskuteczniejszych narzędzi w arsenale nowoczesnego marketingowca. Dobrze przygotowany zapewnia nie tylko spore zyski oraz lojalność klientów wobec marki. W tym podręczniku znajdziesz najlepsze pomysły, najmodniejsze trendy i najskuteczniejsze metody działań, które pozwolą Ci przygotować wyjątkowy plan z zakresu e-mail marketingu i w konsekwencji osiągnąć sukces w biznesie!

W książce "Godzina dziennie z e-mail marketingiem" znajdziesz wszystkie niezbędne, najbardziej aktualne wiadomości i opisy technik e-marketingu, przygotowane w sposób umożliwiający natychmiastowe ich wykorzystanie — niezależnie od specyfiki organizacji. Dzięki temu podręcznikowi poznasz i zrozumiesz ogromny potencjał drzemiący w komunikacji z klientem oraz jej znaczenie dla rozwoju Twojej firmy. Dowiesz się, jak zaplanować budżet lub sporządzić iteracyjne analizy finansowe. Przeczytasz o tym, co może zakłócić Twoją kampanię, a także — co ważniejsze — jak uniknąć problemów i poradzić sobie z różnymi wpadkami.

  • Zwiększanie wpływu marki.
  • Podstawowe elementy inteligentnych e-maili.
  • Motywowanie do zakupu.
  • Definiowanie sukcesu marketingu wirusowego.
  • Dopasowanie narzędzi do strategii marketingowej.
  • Planowanie budżetu.
  • Tworzenie mapy punktów wejścia i wyjścia.
  • Plan analiz.
  • Kluczowe czynniki kampanii e-mailowej.
  • Tworzenie e-maili z nagraniami audio i wideo.
  • E-maile na urządzenia przenośne.

Wysyłaj e-maile i osiągnij sukces biznesowy




Na stronach działu "Książki" prezentowane są informacje promocyjne pochodzące od niezależnych od Signs.pl, zewnętrznych dostawców, które nie są wiążące prawnie. Informacje te, w szczególności ceny, nie stanowią oferty handlowej w rozumieniu art. 66 ust. 1 Kodeksu Cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawa. Ceny, dostępność oraz specyfikacja produktów mogą ulegać zmianom. Signs.pl nie jest stroną w transakcjach związanych z prezentowanymi tu produktami. Użycie przycisku "Do koszyka" powoduje przeniesienie użytkownika na stronę dostawcy, gdzie może on zapoznać się z wiążącą prawnie ofertą handlową oraz zawrzeć z dostawcą umowę kupna sprzedaży. Signs.pl nie ponosi odpowiedzialności za nieaktualne, nieścisłe lub niepełne dane prezentowane w tym dziale.
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764