logo
KSIĄŻKI
Polska reklama i poligrafiaKSIĄŻKI

Idealna reklama. Sztuka promowania aplikacji w internecie

Autor: Erica Sadun, Steve Sande


data wydania: 2014-03-17
format: 140x208
liczba stron: 240
wydawca: Helion
Oprawa: miękka

książka drukowana: dostępna w onepress
39.00 zł
Do koszyka
e-book: dostępna w onepress zniżka 20%
31.20 zł
Do koszyka
3 w pakiecie:
PDF
ePub
Mobi
cena katalogowa: 39.00 zł
Tytuł w ofercie księgarni onepress w dziale: Marketing,
oraz w:
Informacje:

Reklama dźwignią sukcesu!

Rozwiązywanie problemów, testowanie, dopieszczanie aplikacji - to jest to, co lubi każdy deweloper! Po zakończeniu prac przychodzi moment zaprezentowania produktu szerszemu gronu i oczekiwanie na pierwsze recenzje. Niestety, bez podjęcia odpowiednich działań promocyjnych można się ich nie doczekać. Przytłaczająca liczba powstających aplikacji wymaga ukierunkowanych i dobrze przygotowanych akcji promocyjnych w celu dotarcia do świata mediów.

Ta książka to zbiór porad i instrukcji, które każdemu deweloperowi pomogą odnieść sukces na rynku. W trakcie lektury dowiesz się, w jaki sposób zdobyć recenzje Twojej aplikacji i jak dotrzeć do potencjalnych klientów. Książka oparta jest na cennych przykładach, zebranych przez autorów w toku ich własnej praktyki. Pozwolą Ci one zorientować się, jakie błędy najczęściej popełnia się w tej branży oraz jak ich uniknąć. Niniejsza publikacja jest doskonałą inwestycją - pokaże Ci, jak tanio i skutecznie zareklamować Twój nowy produkt. Nie możesz zmarnować takiej okazji!

Dzięki tej książce:

  • poznasz reklamowe know-how
  • skontaktujesz się z blogerami i namówisz ich do współpracy
  • zdobędziesz klientów
  • Twoja aplikacja odniesie sukces na rynku

Bezcenne źródło informacji niezbędnych do odniesienia sukcesu!


Patroni medialni:




Na stronach działu "Książki" prezentowane są informacje promocyjne pochodzące od niezależnych od Signs.pl, zewnętrznych dostawców, które nie są wiążące prawnie. Informacje te, w szczególności ceny, nie stanowią oferty handlowej w rozumieniu art. 66 ust. 1 Kodeksu Cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawa. Ceny, dostępność oraz specyfikacja produktów mogą ulegać zmianom. Signs.pl nie jest stroną w transakcjach związanych z prezentowanymi tu produktami. Użycie przycisku "Do koszyka" powoduje przeniesienie użytkownika na stronę dostawcy, gdzie może on zapoznać się z wiążącą prawnie ofertą handlową oraz zawrzeć z dostawcą umowę kupna sprzedaży. Signs.pl nie ponosi odpowiedzialności za nieaktualne, nieścisłe lub niepełne dane prezentowane w tym dziale.
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764