Infografiki. Praktyczne zastosowanie w biznesie
Autor: Mark Smiciklas
data wydania: 2013-12-09
format: 170x230
liczba stron: 184
wydawca: Onepress
Oprawa: miękka
książka drukowana: dostępna w helion
e-book: dostępna w helion zniżka 50%
3 w pakiecie:
PDF
ePub
Mobi
cena katalogowa: 44.90 zł
Tytuł w ofercie księgarni
helion w dziale:
Inne,
oraz w:
Informacje:
Przedmowa autorstwa Guya Kawasakiego!
Infografika jest dziś najlepszym sposobem na… wszystko! Dlaczego? Ponieważ infografiki:
- są wzrokowym środkiem przekazu,
- w mgnieniu oka ujawniają swoje znaczenie,
- są intuicyjne,
- są zabawne,
- są estetyczne,
- są uwielbiane przez wszystkich,
- są skuteczne!
Możesz wizualizować:
- rozbudowane koncepcje,
- dane liczbowe,
- procesy,
- sprawy osobiste.
Przy pomocy infografik można:
- zwiększyć sprzedaż,
- budować marki,
- obsługiwać klientów,
- organizować zespoły,
- mierzyć ROI (kierownictwo to lubi).
Naucz się tworzyć infografiki. To proste, zobaczysz!
Mark Smiciklas - twórca ds. strategii Intersection Consulting. Uznany wizualizator i orędownik infografiki (zna się na rzeczy jak nikt). Ponad osiemnaście lat doświadczenia w roli starszego specjalisty ds. marketingu (B2B, B2C i reszta).
Na stronach działu "Książki" prezentowane są informacje promocyjne pochodzące od niezależnych od Signs.pl, zewnętrznych dostawców, które nie są wiążące prawnie. Informacje te, w szczególności ceny, nie stanowią oferty handlowej w rozumieniu art. 66 ust. 1 Kodeksu Cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawa. Ceny, dostępność oraz specyfikacja produktów mogą ulegać zmianom. Signs.pl nie jest stroną w transakcjach związanych z prezentowanymi tu produktami. Użycie przycisku "Do koszyka" powoduje przeniesienie użytkownika na stronę dostawcy, gdzie może on zapoznać się z wiążącą prawnie ofertą handlową oraz zawrzeć z dostawcą umowę kupna sprzedaży. Signs.pl nie ponosi odpowiedzialności za nieaktualne, nieścisłe lub niepełne dane prezentowane w tym dziale.