logo
KSIĄŻKI
Polska reklama i poligrafiaKSIĄŻKI

Lekcje typografii. Przykłady i ćwiczenia dla projektantów

Autor: Jim Krause


data wydania: 2017-01-09
format: 230x230
liczba stron: 240
wydawca: Helion
Oprawa: miękka

książka drukowana: dostępna w helion
69.00 zł
Do koszyka
e-book: dostępna w helion zniżka 50%
34.50 zł
Do koszyka
format:
PDF
cena katalogowa: 69.00 zł
Tytuł w ofercie księgarni helion w dziale: Typografia,
Informacje:
O pięknie i odbiorze każdego tekstu decyduje także jego zapis. Odpowiednio dobrany krój liter, ozdobny inicjał, profesjonalny skład tekstu i przemyślany layout mogą bardzo silnie wzmocnić przekaz słowa pisanego. Dzięki znajomości zasad typografii możemy wywołać u odbiorcy uczucie, że oto ogląda coś estetycznego, eleganckiego, a wizualna perfekcja w wyjątkowy sposób uzupełnia informacyjną funkcję pisma. Co więcej, dopiero opanowanie sztuki typografii pozwala na tworzenie prawdziwie profesjonalnych logotypów czy grafik tekstowych.

Trzymasz w ręku książkę przeznaczoną dla wszystkich projektantów grafiki, którzy chcą korzystać z zasad typografii. Książkę tę doceni jednak każdy, kto chce się czegoś dowiedzieć o krojach pisma, o czcionkach i o tym, jak je rozpoznawać, wybierać i poprawnie stosować. Zamieszczono w niej mnóstwo praktycznych przykładów i ćwiczeń pogłębiających wiedzę i umiejętności typograficzne. Dzięki nim bardzo szybko zaczniesz tworzyć logotypy i emblematy, zaczniesz profesjonalnie składać tekst, a nawet projektować własne fonty!

Podczas lekcji typografii nauczysz się:
  • terminologii typografii, niezbędnej dla zrozumienia kolejnych zagadnień,
  • rozpoznawania, wybierania i łączenia fontów stosownie do potrzeb,
  • tworzenia monogramów i logotypów przy użyciu różnych fontów, również własnoręcznie opracowanych,
  • zasad profesjonalnego składu tekstu oraz poprawiania jego czytelności w projekcie,
  • zasad dodawania obrazów do liter: ozdobników, rysunków, dodatków dekoracyjnych.

Typografia — obowiązkowa lekcja dla każdego projektanta!


Jim Krause — wielokrotnie nagradzany projektant, ilustrator, grafik i fotografik. Autor wielu znanych książek poświęconych projektowaniu graficznemu. Od ponad 25 lat wykonuje projekty dla wielu klientów, włączając w to takie firmy, jak Microsoft, Kodak, Cingular Wireless, Seattle Public Schools, Levi Strauss czy Washington Apples.



Na stronach działu "Książki" prezentowane są informacje promocyjne pochodzące od niezależnych od Signs.pl, zewnętrznych dostawców, które nie są wiążące prawnie. Informacje te, w szczególności ceny, nie stanowią oferty handlowej w rozumieniu art. 66 ust. 1 Kodeksu Cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawa. Ceny, dostępność oraz specyfikacja produktów mogą ulegać zmianom. Signs.pl nie jest stroną w transakcjach związanych z prezentowanymi tu produktami. Użycie przycisku "Do koszyka" powoduje przeniesienie użytkownika na stronę dostawcy, gdzie może on zapoznać się z wiążącą prawnie ofertą handlową oraz zawrzeć z dostawcą umowę kupna sprzedaży. Signs.pl nie ponosi odpowiedzialności za nieaktualne, nieścisłe lub niepełne dane prezentowane w tym dziale.
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764