logo
KSIĄŻKI
Polska reklama i poligrafiaKSIĄŻKI

Lojalność konsumenta. Jak budować trwałe relacje z klientem

Autor: Maciej Tesławski


data wydania: 2012-07-19
format: 140x208
liczba stron: 168
wydawca: Onepress
Oprawa: miękka

książka drukowana: dostępna w ebookpoint
39.00 zł
Do koszyka
e-book: dostępna w ebookpoint zniżka 74%
9.90 zł
Do koszyka
3 w pakiecie:
PDF
ePub
Mobi
cena katalogowa: 39.00 zł
Z SERII: Exclusive
Tytuł w ofercie księgarni ebookpoint w dziale: Marketing ,
oraz w:
Na stronach działu "Książki" prezentowane są informacje promocyjne pochodzące od niezależnych od Signs.pl, zewnętrznych dostawców, które nie są wiążące prawnie. Informacje te, w szczególności ceny, nie stanowią oferty handlowej w rozumieniu art. 66 ust. 1 Kodeksu Cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawa. Ceny, dostępność oraz specyfikacja produktów mogą ulegać zmianom. Signs.pl nie jest stroną w transakcjach związanych z prezentowanymi tu produktami. Użycie przycisku "Do koszyka" powoduje przeniesienie użytkownika na stronę dostawcy, gdzie może on zapoznać się z wiążącą prawnie ofertą handlową oraz zawrzeć z dostawcą umowę kupna sprzedaży. Signs.pl nie ponosi odpowiedzialności za nieaktualne, nieścisłe lub niepełne dane prezentowane w tym dziale.
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764