Produkty i marki w opinii e-konsumentów
Autor: Beata Kolny, Michał Kucia, Agata Stolecka
data wydania: 2011-12-13
format: 180x235
liczba stron: 216
wydawca: Onepress
Oprawa: miękka
książka drukowana: dostępna w ebookpoint
e-book: dostępna w ebookpoint zniżka 50%
3 w pakiecie:
PDF
ePub
Mobi
cena katalogowa: 34.90 zł
Z SERII:
ExclusiveTytuł w ofercie księgarni
ebookpoint w działach:
Marketing ,
E-biznes,
oraz w:
Na stronach działu "Książki" prezentowane są informacje promocyjne pochodzące od niezależnych od Signs.pl, zewnętrznych dostawców, które nie są wiążące prawnie. Informacje te, w szczególności ceny, nie stanowią oferty handlowej w rozumieniu art. 66 ust. 1 Kodeksu Cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawa. Ceny, dostępność oraz specyfikacja produktów mogą ulegać zmianom. Signs.pl nie jest stroną w transakcjach związanych z prezentowanymi tu produktami. Użycie przycisku "Do koszyka" powoduje przeniesienie użytkownika na stronę dostawcy, gdzie może on zapoznać się z wiążącą prawnie ofertą handlową oraz zawrzeć z dostawcą umowę kupna sprzedaży. Signs.pl nie ponosi odpowiedzialności za nieaktualne, nieścisłe lub niepełne dane prezentowane w tym dziale.