logo
KSIĄŻKI
Polska reklama i poligrafiaKSIĄŻKI

Marki, wynalazki, wzory użytkowe. Ochrona własności przemysłowej

Autor: Anna Grzywińska, Szymon Okoń


data wydania: 2013-04-15
format: A5
liczba stron: 120
wydawca: Onepress

e-book: dostępna w onepress zniżka 19%
27.92 zł
Do koszyka
format:
PDF
cena katalogowa: 34.90 zł
Z SERII: Exclusive
Tytuł w ofercie księgarni onepress w dziale: Marketing,
oraz w:
Informacje:

Patent na innowację!

  • Wynalazki, znaki towarowe, wzory użytkowe i przemysłowe
  • Skuteczna ochrona własności przemysłowej
  • Efektywne zarządzanie i wycena
  • Aspekty międzynarodowe i europejskie
  • Praktyczne przykłady

Wszelkie prawa zastrzeżone

Wynalazki od zawsze napędzały rozwój ludzkości. Wciąż szukamy nowych rozwiązań, uruchamiamy procesy innowacyjne, przeprowadzamy badania, przedstawiamy niespotykane dotąd projekty, wzory i znaki. Tworzymy produkty, które czynią życie łatwiejszym i przyjemniejszym oraz są odpowiedzią na nasze potrzeby. Jednak tak jak potrzeba jest matką wynalazku, tak ochrona patentowa powinna być jego logicznym następstwem.

Bez względu na to, czy pracujesz w laboratorium badawczym, projektujesz logo firmy, czy opracowujesz urządzenie umożliwiające podróże w czasie, zawsze powinieneś zadbać o bezpieczeństwo tego, co stworzyłeś. Chroń swoją własność przemysłową. Strzeż praw do marki. Pilnuj, by nikt niepowołany nie przywłaszczył sobie Twojego wynalazku.

System własności przemysłowej:
  • Własność przemysłowa i jej źródła.
  • Znaczenie prawa własności przemysłowej w każdym przedsiębiorstwie.
  • Przedmioty prawa własności przemysłowej — ze szczególnym uwzględnieniem wynalazków, wzorów użytkowych, wzorów przemysłowych czy znaków towarowych.
  • Powstanie patentu, uzyskanie prawa ochronnego i prawa z rejestracji.
  • Analiza zagadnień wyceny własności przemysłowej oraz najistotniejsze sprawy związane z efektywnym zarządzaniem tą wyceną.
  • Kwestia prawa własności przemysłowej poza granicami kraju.



Na stronach działu "Książki" prezentowane są informacje promocyjne pochodzące od niezależnych od Signs.pl, zewnętrznych dostawców, które nie są wiążące prawnie. Informacje te, w szczególności ceny, nie stanowią oferty handlowej w rozumieniu art. 66 ust. 1 Kodeksu Cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawa. Ceny, dostępność oraz specyfikacja produktów mogą ulegać zmianom. Signs.pl nie jest stroną w transakcjach związanych z prezentowanymi tu produktami. Użycie przycisku "Do koszyka" powoduje przeniesienie użytkownika na stronę dostawcy, gdzie może on zapoznać się z wiążącą prawnie ofertą handlową oraz zawrzeć z dostawcą umowę kupna sprzedaży. Signs.pl nie ponosi odpowiedzialności za nieaktualne, nieścisłe lub niepełne dane prezentowane w tym dziale.
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764