logo
KSIĄŻKI
Polska reklama i poligrafiaKSIĄŻKI

Mikroformaty. Wprowadzenie

Autor: Emily P. Lewis


data wydania: 2010-11-29
format: 168x237
liczba stron: 288
wydawca: Helion
Oprawa: miękka

książka drukowana: dostępna w helion
39.00 zł
Do koszyka
cena katalogowa: 39.00 zł
Tytuł w ofercie księgarni helion w dziale: Pozycjonowanie (SEO/SEM),
Informacje:
  • Poznaj wszystkie właściwości dwudziestu niezbędnych mikroformatów
  • Użyj mikroformatów do poprawy SEO
  • Skorzystaj z praktycznych przykładów semantycznego kodu

Gdy możliwości mikroformatów wykorzystali twórcy takich witryn, jak Google, Yahoo!, Facebook czy Twitter, nastąpił przełom. Dotychczas niedocenianymi i rzadko używanymi wzorcami projektowymi zaczęli interesować się webmasterzy na całym świecie. W szybkim tempie rozwiązanie to znalazło zastosowanie w milionach witryn internetowych. Jak duży potencjał musi drzemać w mikroformatach, skoro stają się one coraz popularniejsze? Oparte na kodzie języka HTML i kaskadowych arkuszach stylów CSS mikroformaty służą do prostego opisywania treści publikowanych w internecie. Gwarantują nie tylko większą przejrzystość strony, ale przede wszystkim zapewniają jej optymalizację pod kątem wyszukiwarek i zwiększają komfort pracy użytkowników.

Jeśli Tobie również zależy na tworzeniu nowoczesnych, ergonomicznych stron internetowych, poznaj możliwości, jakie daje zastosowanie mikroformatów. Pomoże Ci w tym ten kompletny podręcznik, który na podstawie praktycznych przykładów wprowadza w tajniki sprawnego korzystania z otwartych formatów danych. Zaznajomisz się z właściwościami i zasadami publikowania dwudziestu mikroformatów i ich szablonów. Odkryjesz przy tym korzyści wynikające z zastosowania semantyki i strukturyzacji danych, takie jak poprawa SEO, zwiększone możliwości publikowania treści czy bardziej precyzyjne wyniki wyszukiwania. Zapoznasz się ze wzorcami kodu znaczników POSH, które mogą stanowić dla Ciebie inspirację lub gotowe rozwiązania przy tworzeniu własnych witryn. Przeczytasz także o wielu narzędziach pomocniczych, które pozwolą oszczędzić Twój czas!

  • Mikroformaty — składnia, terminologia, specyfikacje
  • Definiowanie układów — XOXO
  • Definiowanie łączy — mikroformaty rel i rev
  • Definiowanie relacji — mikroformat XFN
  • Definiowanie zakładek — mikroformat xFolk
  • Definiowanie ludzi, organizacji i miejsc — mikroformat hCard
  • hCard — wyszukiwanie i optymalizacja dla wyszukiwarek internetowych
  • hCard — informacje kontaktowe na własnej stronie WWW lub blogu
  • Praktyczny kod znaczników dla organizacji i miejsc
  • Definiowanie wydarzeń — mikroformat hCalendar
  • Definiowanie życiorysów — mikroformat hResume
  • Definiowanie treści zespalanych — mikroformat hAtom
  • Definiowanie opinii — mikroformat hReview
  • Definiowanie nagrań audio — mikroformat hAudio
  • Definiowanie plików multimedialnych — mikroformat hMedia

Poznaj możliwości i elastyczność mikroformatów, które docenili już twórcy Google’a, Yahoo! i Facebooka!




Na stronach działu "Książki" prezentowane są informacje promocyjne pochodzące od niezależnych od Signs.pl, zewnętrznych dostawców, które nie są wiążące prawnie. Informacje te, w szczególności ceny, nie stanowią oferty handlowej w rozumieniu art. 66 ust. 1 Kodeksu Cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawa. Ceny, dostępność oraz specyfikacja produktów mogą ulegać zmianom. Signs.pl nie jest stroną w transakcjach związanych z prezentowanymi tu produktami. Użycie przycisku "Do koszyka" powoduje przeniesienie użytkownika na stronę dostawcy, gdzie może on zapoznać się z wiążącą prawnie ofertą handlową oraz zawrzeć z dostawcą umowę kupna sprzedaży. Signs.pl nie ponosi odpowiedzialności za nieaktualne, nieścisłe lub niepełne dane prezentowane w tym dziale.
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764