Ponadczasowy i niezbędny! “Najbardziej znany sekret marketingu” mówi o wszystkim co powinieneś wiedzieć, robić i planować w celu napędzenia swojego biznesu i bycia o krok przed konkurencją.
- BRIAN TRACY, autor ponad 70 książek
Aż 98% przedsiębiorców polega na rekomendacjach przy rozwoju swojej firmy, ale jednocześnie tylko 3% z nich posiada strategię na rekomendacje. Według “New York Times” 65% biznesów na świecie pochodzi z rekomendacji, co tylko potwierdza słowa dr Ivana Misnera: “wszyscy chcemy robić interesy z ludźmi, których znamy i którym ufamy”. Czym jest marketing rekomendacji? To paradoks. Każdy wie, że to jedna z najbardziej skutecznych strategii marketingowych na świecie, ale zbyt mało osób potrafi ją wykorzystać w praktyce. “Najbardziej znany sekret marketingu na świecie” udowodni Ci, że rekomendacje możesz zaplanować i pokaże, w jaki sposób przygotować strategię na ich pozyskiwanie.
„Najbardziej znany sekret marketingu” to praktyczny poradnik biznesowy zawierający kompleksowe zestawienie informacji na temat budowania, planowania i organizacji strategii sprzedażowej, które każdy praktyk biznesu, od razu będzie mógł zastosować w swojej działalności.
DZIĘKI TEJ KSIĄŻCE ZROZUMIESZ, NA CZYM POLEGA MARKETING REKOMENDACJI, A TAKŻE DOWIESZ SIĘ:
JAK RYSZARD CHMURA, PRZY POMOCY MARKETINGU REKOMENDACJI, ROZWINĄŁ SWOJĄ FIRMĘ?
ZOBACZ ZWIASTUN KSIĄŻKI!
Ta książka prezentuje nie tylko teoretyczne podejście do marketingu, zawiera także szereg praktycznych porad i wskazówek, a także gotowe scenariusze postępowania. Ta pozycja wydawnicza zmieni twoje spojrzenie ma biznesowy marketing i pozwoli Ci zrozumieć, w jaki sposób rozwijać firmę w oparciu o rekomendacje.
To kompletna instrukcja, jak stworzyć ogromny biznes oparty na rekomendacjach. Autorzy – prawdziwi wirtuozi na tym polu – podzielili się w niej swoim niesamowitym doświadczeniem i wiedzą oraz wprowadzili nas w bezbłędny plan uczynienia naszego biznesu bardziej cieszącym, mniej stresującym i zdecydowanie bardziej dochodowym!”
BOB BURG, współautor „Rozdawcy sprzedają więcej” i autor „Endless Referrals”
Autorzy
Autorami biznesowej książki “Najbardziej znany sekret marketingu” są przedsiębiorcy z wieloletnim doświadczeniem i jednocześnie eksperci w dziedzinie marketingu rekomendacji, zaangażowani w rozwój BNI - największej na świecie organizacji rekomendacji biznesowych. Wykorzystując swoją wiedzę i doświadczenie napisali książkę, dzięki której wielu przedsiębiorców zrozumie, na czym polega rozwijanie firm przez rekomendacje.
Ryszard Chmura
Dyrektor Narodowy BNI Polska i prezes zarządu spółki PromoHolding. Ukończył studia na Uniwersytecie Ekonomicznym w Krakowie, ze specjalizacją: przedsiębiorczość i innowacje. Jego przygoda z biznesem rozpoczęła się jeszcze podczas studiów, kiedy założył własną agencję eventową. Swoją obecną firmę z branży marketingowej rozwinął od 1 do ponad 120 pracowników w zaledwie 4 lata. Swoim doświadczeniem dzieli się podczas licznych konferencji.
Ivan Misner
Założyciel i Dyrektor Generalny BNI, największej na świecie organizacji rekomendacji biznesowych. Ukończył Uniwersytet w Południowej Karolinie i obronił tytuł doktora nauk. Jest autorem 20 książek, które nieustannie znajdują się na liście bestsellerów New York Times. Przez stację CNN został nazwany ojcem nowoczesnego networkingu, a magazyn Forbes umieścił go na liście najważniejszych ekspertów networkingu i rekomendacji biznesowych.
Mike Macedonio
Przewodniczący The Referral Institute, organizacji wyspecjalizowanej w marketingu rekomendacji. Mike Macedonio studiował administrację biznesową na Uniwersytecie w Rhode Island. Specjalizuje się w dziedzinie networkingu i marketingu rekomendacji, jest również światowej sławy mówcą i trenerem. Jego książki widnieją na liście bestsellerów New York Times’a.