logo
KSIĄŻKI
Polska reklama i poligrafiaKSIĄŻKI

Nowe usługi 2.0. Przewodnik po analizie zbiorów danych

Autor: Toby Segaran


data wydania: 2014-09-19
format: 168x237
liczba stron: 328
wydawca: Helion
Oprawa: miękka

książka drukowana: dostępna w helion
54.00 zł
Do koszyka
e-book: dostępna w helion zniżka 50%
27.00 zł
Do koszyka
3 w pakiecie:
PDF
ePub
Mobi
cena katalogowa: 54.00 zł
Z SERII: O'Reilly
Tytuł w ofercie księgarni helion w działach: Funkcjonalność stron i UX, Marketing, E-biznes,
Informacje:

Wykorzystaj dane z sieci do własnych potrzeb!

Internet to nic innego jak gigantyczny zbiór danych. Każdy, kto znajdzie sposób na ich umiejętne wykorzystanie, ma szansę zbudować aplikację, która odniesie światowy sukces. Serwisy randkowe, portale społecznościowe, porównywarki cen — to tylko drobna część serwisów, które możesz wykorzystać przy tworzeniu nowej usługi. Jak analizować dane i wyciągnąć wnioski? Na wiele podobnych pytań odpowiada ta jedyna w swoim rodzaju książka.

W trakcie lektury poznasz najlepsze sposoby filtrowania danych, tworzenia rekomendacji, wykrywania grup oraz wyszukiwania i klasyfikowania. Na kolejnych stronach znajdziesz bogaty zbiór informacji poświęconych algorytmom analizującym dane. Ponadto będziesz mieć możliwość zapoznania się z różnymi sposobami optymalizacji, modelowania przy użyciu drzew decyzyjnych oraz tworzenia modeli cenowych. Książka ta w rękach wprawnego programisty może stanowić niesamowite narzędzie. Otwiera wrota do świata pełnego danych i zależności pomiędzy nimi!

Dzięki tej książce:

  • poznasz najlepsze i najskuteczniejsze algorytmy do analizy danych
  • zbudujesz model cen
  • nauczysz się korzystać z drzew decyzyjnych
  • zastosujesz dane z sieci do budowy nowych usług

Wyciągnij właściwe wnioski z posiadanych danych!

 

„Brawo! Nic lepszego nie przychodzi mi na myśl w przypadku programisty, który zaczyna dopiero przygodę z opisanymi w książce algorytmami i metodami. Sam (jako stary »wyjadacz« od sztucznej inteligencji) sięgnąłbym po nią w pierwszej kolejności, żeby odświeżyć swoją znajomość szczegółów.”
Dan Russell,
główny specjalista ds. technologii, firma Google
„W książce Toby’ego w znakomity sposób dokonano rozbicia złożonego zagadnienia dotyczącego algorytmów uczenia maszynowego na praktyczne i łatwe do zrozumienia przykłady, które mogą być bezpośrednio używane do analizowania interakcji społecznościowej w obecnym internecie. Jeśli ta książka trafiła w moje ręce dwa lata wcześniej, zaoszczędziłbym mój cenny czas, gdy podążałem bezowocnymi ścieżkami.”
Tim Wolters,
szef ds. technologii, firma Collective Intellect



Na stronach działu "Książki" prezentowane są informacje promocyjne pochodzące od niezależnych od Signs.pl, zewnętrznych dostawców, które nie są wiążące prawnie. Informacje te, w szczególności ceny, nie stanowią oferty handlowej w rozumieniu art. 66 ust. 1 Kodeksu Cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawa. Ceny, dostępność oraz specyfikacja produktów mogą ulegać zmianom. Signs.pl nie jest stroną w transakcjach związanych z prezentowanymi tu produktami. Użycie przycisku "Do koszyka" powoduje przeniesienie użytkownika na stronę dostawcy, gdzie może on zapoznać się z wiążącą prawnie ofertą handlową oraz zawrzeć z dostawcą umowę kupna sprzedaży. Signs.pl nie ponosi odpowiedzialności za nieaktualne, nieścisłe lub niepełne dane prezentowane w tym dziale.
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764