logo
KSIĄŻKI
Polska reklama i poligrafiaKSIĄŻKI

Optymalizacja serwisów internetowych. Tajniki szybkości, skuteczności i wyszukiwarek

Autor: Andrew B. King


data wydania: 2012-08-01
format: 168x237
liczba stron: 392
wydawca: Helion

e-book: dostępna w helion zniżka 50%
29.49 zł
Do koszyka
3 w pakiecie:
PDF
ePub
Mobi
cena katalogowa: 59.00 zł
Z SERII: O'Reilly
Tytuł w ofercie księgarni helion w dziale: Pozycjonowanie (SEO/SEM),
Informacje:

Poznaj sekrety tworzenia popularnych i dochodowych witryn internetowych!

  • Jak poprawić widoczność serwisu w wyszukiwarkach?
  • Jak zoptymalizować płatne kampanie reklamowe?
  • Jak odnieść sukces w Internecie?

Celem optymalizacji witryny WWW jest przede wszystkim maksymalizacja przychodów z serwisu i podniesienie komfortu użytkowników. Aby ten cel osiągnąć, trzeba spełnić kilka podstawowych warunków. Po pierwsze należy zadbać o to, aby serwis można było łatwo odszukać w sieci. Po drugie korzystanie z niego nie może sprawiać trudności, a po trzecie powinien on być szybki, atrakcyjny i interaktywny. Krótko mówiąc, dobry serwis musi być funkcjonalny i wydajny. Aby osiągnąć sukces w sieci, należy zatem wybrać właściwe metody i przyjąć skuteczną strategię działania. Jakie to techniki i jak je stosować, dowiesz się właśnie z tej książki.

Książka "Optymalizacja serwisów internetowych. Tajniki szybkości, skuteczności i wyszukiwarek" wskaże Ci możliwości tworzenia i optymalizacji serwisu internetowego, pozwalające w znacznym stopniu ograniczyć inwestycje w marketing, a jednocześnie zyskać wielu klientów. Z tego podręcznika dowiesz się, jak zoptymalizować serwis pod kątem wyszukiwarek, na czym polega właściwy dobór słów kluczowych, jak zbudować architekturę CSS i tworzyć ciekawe rozwiązania, opierające się na Ajaksie. Ponadto nauczysz się optymalizować kampanie reklamowe dzięki stosowaniu perswazyjnej treści reklam. Po tej lekturze będziesz umiał stworzyć wydajny, funkcjonalny, a przy tym popularny i dobrze zarabiający serwis internetowy.

  • Optymalizacja pozycji serwisu w wyszukiwarkach
  • Narzędzia do analizowania słów kluczowych
  • Nagłówki przyciągające uwagę
  • Optymalizacja reklam płatnych (PPC)
  • Dobór grupy docelowej i kwalifikowanie odwiedzających
  • Wykorzystanie metryk do ustalenia budżetu
  • Optymalizacja współczynnika konwersjiv
  • Optymalizacja stron WWW
  • Budowanie architektury CSS
  • Tworzenie własnych rozwiązań, opartych na Ajaksie
  • Zaawansowana optymalizacja serwisów WWW
  • Metryki optymalizacji wydajności

Optymalizuj serwis i dochody!




Na stronach działu "Książki" prezentowane są informacje promocyjne pochodzące od niezależnych od Signs.pl, zewnętrznych dostawców, które nie są wiążące prawnie. Informacje te, w szczególności ceny, nie stanowią oferty handlowej w rozumieniu art. 66 ust. 1 Kodeksu Cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawa. Ceny, dostępność oraz specyfikacja produktów mogą ulegać zmianom. Signs.pl nie jest stroną w transakcjach związanych z prezentowanymi tu produktami. Użycie przycisku "Do koszyka" powoduje przeniesienie użytkownika na stronę dostawcy, gdzie może on zapoznać się z wiążącą prawnie ofertą handlową oraz zawrzeć z dostawcą umowę kupna sprzedaży. Signs.pl nie ponosi odpowiedzialności za nieaktualne, nieścisłe lub niepełne dane prezentowane w tym dziale.
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764