Personal branding 2.0. Cztery kroki do zbudowania osobistej marki
Autor: Dan Schawbel
data wydania: 2012-08-30
format: 158x235
liczba stron: 264
wydawca: Onepress
e-book: dostępna w onepress zniżka 44%
3 w pakiecie:

PDF

ePub

Mobi
cena katalogowa: 42.90 zł
Z SERII:
PowerTytuł w ofercie księgarni
onepress w dziale:
Marketing,
oraz w:
Na stronach działu "Książki" prezentowane są informacje promocyjne pochodzące od niezależnych od Signs.pl, zewnętrznych dostawców, które nie są wiążące prawnie. Informacje te, w szczególności ceny, nie stanowią oferty handlowej w rozumieniu art. 66 ust. 1 Kodeksu Cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawa. Ceny, dostępność oraz specyfikacja produktów mogą ulegać zmianom. Signs.pl nie jest stroną w transakcjach związanych z prezentowanymi tu produktami. Użycie przycisku "Do koszyka" powoduje przeniesienie użytkownika na stronę dostawcy, gdzie może on zapoznać się z wiążącą prawnie ofertą handlową oraz zawrzeć z dostawcą umowę kupna sprzedaży. Signs.pl nie ponosi odpowiedzialności za nieaktualne, nieścisłe lub niepełne dane prezentowane w tym dziale.