logo
KSIĄŻKI
Polska reklama i poligrafiaKSIĄŻKI

Podręcznik projektantów logo. Smashing Magazine

Autor: Gareth Hardy


liczba stron: 304
wydawca: Helion

e-book: dostępna w onepress
59.00 zł
Do koszyka
3 w pakiecie:
PDF
ePub
Mobi
cena katalogowa: 59.00 zł
Z SERII: Smashing Magazine
Tytuł w ofercie księgarni onepress w dziale: Marketing,
oraz w:
Informacje:
Stwórz doskonałe logo!

Jak zaprojektować logo?
Jak wybrać kolorystykę znaku graficznego?
Jak uniknąć ślepych zaułków?


Nikomu nie trzeba uświadamiać, jak istotną formą identyfikacji prowadzonej działalności jest logo. Potrafi ono mieć wręcz astronomiczną wartość. W codziennym życiu nietrudno znaleźć liczne przykłady potwierdzające ten fakt. Należy postawić pytanie, jak przygotować dobre logo, które zadomowi się w świadomości klientów i będzie z dnia na dzień zwiększać swoją wartość. Książka ta odpowiada na podstawowe pytanie: jak stworzyć projekt atrakcyjny wizualnie, poprawny technicznie i spełniający oczekiwania zamawiającego.

Natchnie Cię ona dziesiątkami pomysłów na świetny znak firmowy. Na samym początku zdobędziesz solidną wiedzę teoretyczną. Poznasz różne rodzaje znaków graficznych i dowiesz się, na co zwrócić uwagę przy zatrudnianiu projektanta oraz czym tak naprawdę jest logo. W drugiej części szczególny nacisk położono na zagadnienia związane z projektowaniem logo. Zaznajomisz się dokładnie z tym procesem, określisz harmonogram pracy, grupę docelową oraz budżet. Odkryjesz odpowiednie techniki i zrozumiesz, jakich narzędzi użyć w procesie projektowania logo, jak dobrać odpowiednią kolorystykę oraz zaprezentować projekt klientowi. Na sam koniec obejrzysz udane znaki firmowe, zaprojektowane przez twórców z całego świata. Szczególną uwagę powinieneś zwrócić na dwa rozdziały - jeden poświęcony prawnym aspektom użycia logo, drugi najczęściej popełnianym błędom i sposobom ich unikania. Dzięki tej książce stworzysz wiele fantastycznych znaków graficznych, które zostaną zapamiętane przez klientów!

Rodzaje logo
Detale gwarantujące sukces
Projektowanie logo
Przygotowanie harmonogramu prac
Współpraca z klientem w procesie projektowania
Określenie grupy docelowej
Przygotowanie koncepcji logo
Szukanie inspiracji
Narzędzia wspierające proces projektowania
Dobór fontów i opracowywanie własnych
Eksperymenty z układem
Wybór kolorystyki
Prezentacja projektu
Najczęściej popełniane błędy i sposoby ich unikania

Twórz niepowtarzalne znaki graficzne!



Na stronach działu "Książki" prezentowane są informacje promocyjne pochodzące od niezależnych od Signs.pl, zewnętrznych dostawców, które nie są wiążące prawnie. Informacje te, w szczególności ceny, nie stanowią oferty handlowej w rozumieniu art. 66 ust. 1 Kodeksu Cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawa. Ceny, dostępność oraz specyfikacja produktów mogą ulegać zmianom. Signs.pl nie jest stroną w transakcjach związanych z prezentowanymi tu produktami. Użycie przycisku "Do koszyka" powoduje przeniesienie użytkownika na stronę dostawcy, gdzie może on zapoznać się z wiążącą prawnie ofertą handlową oraz zawrzeć z dostawcą umowę kupna sprzedaży. Signs.pl nie ponosi odpowiedzialności za nieaktualne, nieścisłe lub niepełne dane prezentowane w tym dziale.
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764