logo
KSIĄŻKI
Polska reklama i poligrafiaKSIĄŻKI

Projektowanie WWW. Księga pomysłów. #2

Autor: Patrick McNeil


data wydania: 2013-06-07
format: 200x200
liczba stron: 264
wydawca: Helion
Oprawa: miękka

książka drukowana: dostępna w helion
59.00 zł
Do koszyka
e-book: dostępna w helion zniżka 19%
47.20 zł
Do koszyka
3 w pakiecie:
PDF
ePub
Mobi
cena katalogowa: 59.00 zł
Tytuł w ofercie księgarni helion w działach: Web Design, Funkcjonalność stron i UX, Web Design,
oraz w:
Informacje:

Źródło inspiracji dla każdego projektanta WWW!

Liczba stron internetowych w dalszym ciągu rośnie lawinowo. W trakcie wędrówki po sieci znajdziesz strony czarno-białe, kolorowe, w układach jedno- i wielokolumnowych, przeznaczone dla urządzeń mobilnych, poświęcone sylwetkom znanych ludzi lub miejsc, a także pasjom, zdarzeniom, szczęściu oraz nieszczęściu. Skąd czerpać pomysły na nowe strony? Jak podejść do procesu ich projektowania, aby spełnić oczekiwania użytkownika i klienta? To pytania, które stawiają sobie projektanci - pytania, na które ciężko było znaleźć dobrą odpowiedź…

Aż do teraz. W Twoje ręce trafia rewelacyjna książka, która natchnie Cię dziesiątkami pomysłów na kolejną witrynę. Wiedza w niej zawarta pozwoli Ci zrozumieć, jak zadbać o harmonię Twojej strony oraz w jaki sposób wykorzystać kontrast czy akcenty. W czasie lektury dowiesz się, na co zwrócić uwagę przy projektowaniu strony poświęconej turystyce, a na co, jeżeli będzie to strona zespołu muzycznego. Ponadto poznasz różne podejścia do projektowania stron - od minimalistycznego po stawiające na grafikę i multimedia. Ta książka to obowiązkowa pozycja dla każdego projektanta stron internetowych. Dzięki niej już nigdy nie będziesz cierpiał na brak weny!

Ta książka pozwoli Ci:

  • poznać podstawy projektowania
  • podzielić strony według typów
  • zdefiniować różne style i motywy
  • zastosować różne układy strukturalne
  • zbudować świetną stronę internetową

Niepowtarzalna książka poświęcona projektowaniu stron internetowych!




Na stronach działu "Książki" prezentowane są informacje promocyjne pochodzące od niezależnych od Signs.pl, zewnętrznych dostawców, które nie są wiążące prawnie. Informacje te, w szczególności ceny, nie stanowią oferty handlowej w rozumieniu art. 66 ust. 1 Kodeksu Cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawa. Ceny, dostępność oraz specyfikacja produktów mogą ulegać zmianom. Signs.pl nie jest stroną w transakcjach związanych z prezentowanymi tu produktami. Użycie przycisku "Do koszyka" powoduje przeniesienie użytkownika na stronę dostawcy, gdzie może on zapoznać się z wiążącą prawnie ofertą handlową oraz zawrzeć z dostawcą umowę kupna sprzedaży. Signs.pl nie ponosi odpowiedzialności za nieaktualne, nieścisłe lub niepełne dane prezentowane w tym dziale.
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764