PRo-MOC-ja. Reklama i public relations w małej firmie
Autor: Marcin Pietraszek
data wydania: 2014-02-21
format: 140x208
liczba stron: 168
wydawca: Onepress
e-book: dostępna w onepress zniżka 50%
3 w pakiecie:
PDF
ePub
Mobi
cena katalogowa: 34.90 zł
Z SERII:
Small BusinessTytuł w ofercie księgarni
onepress w działach:
Marketing,
Public Relations,
oraz w:
Na stronach działu "Książki" prezentowane są informacje promocyjne pochodzące od niezależnych od Signs.pl, zewnętrznych dostawców, które nie są wiążące prawnie. Informacje te, w szczególności ceny, nie stanowią oferty handlowej w rozumieniu art. 66 ust. 1 Kodeksu Cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawa. Ceny, dostępność oraz specyfikacja produktów mogą ulegać zmianom. Signs.pl nie jest stroną w transakcjach związanych z prezentowanymi tu produktami. Użycie przycisku "Do koszyka" powoduje przeniesienie użytkownika na stronę dostawcy, gdzie może on zapoznać się z wiążącą prawnie ofertą handlową oraz zawrzeć z dostawcą umowę kupna sprzedaży. Signs.pl nie ponosi odpowiedzialności za nieaktualne, nieścisłe lub niepełne dane prezentowane w tym dziale.