logo
KSIĄŻKI
Polska reklama i poligrafiaKSIĄŻKI

(R)ewolucja marki. Jak tworzyć marki i zarządzać nimi w XXI wieku

Autor: Jacek Pogorzelski


data wydania: 2012-02-08
format: A5
liczba stron: 184
wydawca: Onepress

e-book: dostępna w onepress zniżka 73%
9.90 zł
Do koszyka
3 w pakiecie:
PDF
ePub
Mobi
cena katalogowa: 37.00 zł
Z SERII: Exclusive
Tytuł w ofercie księgarni onepress w dziale: Marketing,
oraz w:
Informacje:

Kreowanie markowej rzeczywistości

  • Produkty jako obiekty kultu
  • Budowanie relacji z nabywcami
  • Pomysłowi rewolucjoniści
  • Praktyczne wskazówki dotyczące wykorzystania wiedzy w Twojej firmie
  • Inspiracje autorytetów ze świata marki: Lechosław Garbarski, Lech Król, Al Ries, Irena Eris, Jacek Kall, Kevin Lane Keller, Kot Przybora

Pielęgnuj markę — traktuj ją jak cenny, ważny kapitał; zapewnij jej centralne miejsce w firmie. (jedna z zasad zarządzania marką)

Dla marketingowca każdy czas jest nowy i trudny. Rzeczywistość zmienia się szybko, przynosząc kolejne wyzwania. Popyt i podaż bujają wciąż na huśtawce, by praktycznie nigdy nie osiągać równowagi. Natomiast wszystkie inne czynniki rynkowe wirują dookoła nich na karuzeli przemian.

Wiek XXI jest nasycony produktami, firmami, narzędziami marketingowymi, wiedzą i pomysłami. Znaleźliśmy się w momencie, w którym robienie po prostu właściwych rzeczy we właściwy sposób nie wystarcza, by odnieść sukces. Dziś chodzi o to, żeby kreować coś nowego, iść pod prąd utartych schematów i sposobów postępowania, kwestionować i szukać odpowiedzi. Jednak chociaż zmieniają się zasady i metody, marketingowe panaceum na ataki konkurencji jest niezmienne: należy stworzyć atrakcyjną markę — nowy przedmiot rynkowego pożądania — i zarządzać nią na tyle skutecznie, by właśnie ona stała się najbardziej wartościowym zasobem firmy.

Skończ z "no name" i dowiedz się, jak:

  • tworzyć strategie marek w nowych czasach;
  • skutecznie komunikować się z trudnymi klientami;
  • zdobywać zaufanie rynku;
  • kreować marki, które fascynują, inspirują i zmieniają naszą rzeczywistość;
  • zarządzać marką w sposób efektywny.

 



 




Na stronach działu "Książki" prezentowane są informacje promocyjne pochodzące od niezależnych od Signs.pl, zewnętrznych dostawców, które nie są wiążące prawnie. Informacje te, w szczególności ceny, nie stanowią oferty handlowej w rozumieniu art. 66 ust. 1 Kodeksu Cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawa. Ceny, dostępność oraz specyfikacja produktów mogą ulegać zmianom. Signs.pl nie jest stroną w transakcjach związanych z prezentowanymi tu produktami. Użycie przycisku "Do koszyka" powoduje przeniesienie użytkownika na stronę dostawcy, gdzie może on zapoznać się z wiążącą prawnie ofertą handlową oraz zawrzeć z dostawcą umowę kupna sprzedaży. Signs.pl nie ponosi odpowiedzialności za nieaktualne, nieścisłe lub niepełne dane prezentowane w tym dziale.
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764