logo
KSIĄŻKI
Polska reklama i poligrafiaKSIĄŻKI

Serwis Web 2.0. Od pomysłu do realizacji

Autor: Gottfried Vossen, Stephan Hagemann


data wydania: 2010-05-24
format: B5
liczba stron: 424
wydawca: Helion
Oprawa: miękka

książka drukowana: dostępna w helion
67.00 zł
Do koszyka
cena katalogowa: 67.00 zł
Tytuł w ofercie księgarni helion w działach: Social Media, E-biznes,
Informacje:

Wszystko, co powinieneś wiedzieć o Web 2.0

  • Jak poznać, czy serwis jest zbudowany w nurcie Web 2.0?
  • Jakie technologie stosować?
  • Jak wykorzystać sieć WWW do zwiększenia dochodów?

"Web 2.0 -- określenie serwisów internetowych powstałych po 2001 roku, w których działaniu podstawową rolę odgrywa treść generowana przez użytkowników danego serwisu. Ten termin został spopularyzowany dzięki firmie O"Reilly Media, która w 2004 roku zorganizowała szereg konferencji poświęconych temu nowemu trendowi internetowemu" -- tak o Web 2.0 piszą użytkownicy serwisu Wikipedia, który niewątpliwie sam także wpisuje się w ten nurt. Dodatkowo serwisy tego typu charakteryzują się niezwykłą interaktywnością, osiągniętą dzięki wykorzystaniu technologii AJAX.

W książce "Serwis Web 2.0. Od pomysłu do realizacji" przedstawiona została historia sieci WWW oraz zasady funkcjonowania serwisów społecznościowych i handlu elektronicznego. Dzięki niej dowiesz się więcej o technologiach takich, jak AJAX, RSS, Atom. Stanie się również dla Ciebie jasne, jaką rolę w tym wszystkim odgrywa XML. Podczas lektury tej książki zdobędziesz wiedzę na temat najpopularniejszych platform, służących do rozwoju aplikacji internetowych, takich jak Ruby on Rails, OpenLaszlo czy AjaxTK. Ponadto zyskasz wytyczne odnośnie tego, jak skutecznie reklamować się w sieci.

  • Historia sieci WWW
  • Technologie wykorzystywane w sieci WWW
  • Wykorzystanie języka XML
  • Zastosowania technologii AJAX
  • Platformy przeznaczone do tworzenia rozwiązań zgodnych z Web 2.0
  • Reklama w sieci
  • Handel elektroniczny

Korzystaj z potęgi Web 2.0!




Na stronach działu "Książki" prezentowane są informacje promocyjne pochodzące od niezależnych od Signs.pl, zewnętrznych dostawców, które nie są wiążące prawnie. Informacje te, w szczególności ceny, nie stanowią oferty handlowej w rozumieniu art. 66 ust. 1 Kodeksu Cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawa. Ceny, dostępność oraz specyfikacja produktów mogą ulegać zmianom. Signs.pl nie jest stroną w transakcjach związanych z prezentowanymi tu produktami. Użycie przycisku "Do koszyka" powoduje przeniesienie użytkownika na stronę dostawcy, gdzie może on zapoznać się z wiążącą prawnie ofertą handlową oraz zawrzeć z dostawcą umowę kupna sprzedaży. Signs.pl nie ponosi odpowiedzialności za nieaktualne, nieścisłe lub niepełne dane prezentowane w tym dziale.
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764