logo
KSIĄŻKI
Polska reklama i poligrafiaKSIĄŻKI

Socjotechnika. Sztuka zdobywania władzy nad umysłami

Autor: Christopher Hadnagy, Paul Wilson


data wydania: 2012-07-05
format: 158x235
liczba stron: 424
wydawca: Onepress
Oprawa: miękka

książka drukowana: dostępna w ebookpoint
59.00 zł
Do koszyka
e-book: dostępna w ebookpoint zniżka 50%
29.50 zł
Do koszyka
3 w pakiecie:
PDF
ePub
Mobi
cena katalogowa: 59.00 zł
Z SERII: Exclusive
Tytuł w ofercie księgarni ebookpoint w dziale: Social Media,
oraz w:
Informacje:

Pierwszy na świecie kompleksowy model socjotechniki

  • Poznaj zjawiska psychologiczne, które wykorzystują socjotechnicy
  • Odkryj sekrety perswazji, jakie socjotechnika rozgryzła dawno temu
  • Przekonaj się, do czego można wykorzystać kamery, urządzenia GPS i identyfikację numeru
  • Dowiedz się, jak niesamowite informacje można znaleźć w internecie
  • Zapoznaj się krok po kroku z przebiegiem ataku socjotechnicznego
Podczas większości złośliwych ataków wykorzystuje się element socjotechniczny, aby zwieść użytkownika i nakłonić go do zapewnienia atakującym dostępu. Kolejne słabości techniczne można usuwać w miarę ich powstawania, natomiast nic nie da się poradzić na głupotę, a raczej łatwowierność ludzi. Chris wyjaśnia tajemnice tego typu przedsięwzięć, omawiając wykorzystywane współcześnie ścieżki ataku. Ta książka dostarcza cennych informacji, które ułatwiają rozpoznawanie takich ataków.

Kevin Mitnick,
pisarz, prelegent i konsultant.


Chris Hadnagy stworzył wyczerpujące opracowanie na temat socjotechniki. Książka powstała na podstawie pogłębionych badań i uwzględnia kwestie praktyczne. Twojej firmie, ale również i Tobie dostarcza zatem rozwiązań konkretnych problemów i zapewnia ochronę przed wszechobecnymi zagrożeniami. To prawdziwie przełomowe dzieło.

Kevin Hogan,
autor książek Ukryta perswazja oraz Sekretny język biznesu


  • Pokrętny labirynt socjotechniki.
  • Ludzki umysł to najmocniejszy z elementów każdego systemu.
  • Ludzki umysł to najsłabszy z elementów każdego systemu.

Brzmi paradoksalnie? A jednak bez względu na to, jak skomplikowane ustanowisz zabezpieczenia, Twoje przedsięwzięcie może nie wypalić właśnie z winy infrastruktury ludzkiej. Człowiek funkcjonuje według pewnych schematów, które można z powodzeniem rozgryźć. A złośliwy socjotechnik, dysponujący odpowiednimi umiejętnościami, to przeciwnik, przed którym niemal nie sposób się obronić.

Poznaj pierwszy na świecie model socjotechniki. Autor tej książki definiuje, wyjaśnia i rozkłada go na cząstki elementarne, a następnie ilustruje całe zagadnienie, przytaczając analizy i prawdziwe historie. Zabierze Cię na wycieczkę po ciemnych zaułkach społeczeństwa, gdzie żyją szemrane typy. Przedstawi Ci mroczne arkana socjotechniki stosowanej przez szpiegów i oszustów. Będziesz podglądał nawet takich mistrzów, jak Kevin Mitnick, autor książki Sztuka podstępu. Przyjrzysz się także powszechnym, codziennym sytuacjom, poznając je pod kątem scenariuszy socjotechnicznych. W ostatniej części znajdziesz "tajemne" porady i wskazówki profesjonalnych socjotechników, a czasem również prawdziwych przestępców.

Sekrety oszustów i socjotechników

  • Model komunikacji i jego geneza
  • Wykorzystywanie wpływu alkoholu
  • Wchodzenie w rolę, czyli jak zostać tym, kim chcesz
  • Sztuczki socjotechniczne — psychologiczne zasady stosowane w socjotechnice
  • Programowanie neurolingwistyczne (NLP)
  • Pięć podstaw wywierania wpływu
  • Tworzenie programu podnoszenia świadomości osobistych zagrożeń
  • Wyczulenie na złośliwe taktyki
  • Dalajlama i socjotechnika

Christopher Hadnagy jest głównym twórcą www.social-engineer.org, pierwszego modelu socjotechniki. Dysponuje więcej niż czternastoletnim doświadczeniem w branży systemów zabezpieczeń oraz IT. Współpracował z zespołem www.backtrack-linux.org i brał udział w licznych projektach związanych z bezpieczeństwem. Pracuje również jako szkoleniowiec i główny socjotechnik w grupie penetracyjnej Offensive Security.




Na stronach działu "Książki" prezentowane są informacje promocyjne pochodzące od niezależnych od Signs.pl, zewnętrznych dostawców, które nie są wiążące prawnie. Informacje te, w szczególności ceny, nie stanowią oferty handlowej w rozumieniu art. 66 ust. 1 Kodeksu Cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawa. Ceny, dostępność oraz specyfikacja produktów mogą ulegać zmianom. Signs.pl nie jest stroną w transakcjach związanych z prezentowanymi tu produktami. Użycie przycisku "Do koszyka" powoduje przeniesienie użytkownika na stronę dostawcy, gdzie może on zapoznać się z wiążącą prawnie ofertą handlową oraz zawrzeć z dostawcą umowę kupna sprzedaży. Signs.pl nie ponosi odpowiedzialności za nieaktualne, nieścisłe lub niepełne dane prezentowane w tym dziale.
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764