logo
KSIĄŻKI
Polska reklama i poligrafiaKSIĄŻKI

Strategiczny brand marketing. Praktyczny poradnik skutecznego marketingu dla menedżerów i nie tylko. Wydanie II poszerzone

Autor: Jarek Szczepański


data wydania: 2018-10-16
format: 158x235
liczba stron: 344
wydawca: Onepress
Oprawa: miękka

książka drukowana: w przedsprzedaży w ebookpoint
59.90 zł
Do koszyka
e-book: w przedsprzedaży w ebookpoint zniżka 49%
27.45 zł
Do koszyka
3 w pakiecie:
PDF
ePub
Mobi
cena katalogowa: 54.89 zł
Tytuł w ofercie księgarni ebookpoint w dziale: Marketing ,
oraz w:
Na stronach działu "Książki" prezentowane są informacje promocyjne pochodzące od niezależnych od Signs.pl, zewnętrznych dostawców, które nie są wiążące prawnie. Informacje te, w szczególności ceny, nie stanowią oferty handlowej w rozumieniu art. 66 ust. 1 Kodeksu Cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawa. Ceny, dostępność oraz specyfikacja produktów mogą ulegać zmianom. Signs.pl nie jest stroną w transakcjach związanych z prezentowanymi tu produktami. Użycie przycisku "Do koszyka" powoduje przeniesienie użytkownika na stronę dostawcy, gdzie może on zapoznać się z wiążącą prawnie ofertą handlową oraz zawrzeć z dostawcą umowę kupna sprzedaży. Signs.pl nie ponosi odpowiedzialności za nieaktualne, nieścisłe lub niepełne dane prezentowane w tym dziale.
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764