logo
KSIĄŻKI
Polska reklama i poligrafiaKSIĄŻKI

Sztuka fotografowania. 60 pomysłów na lepsze zdjęcia

Autor: David duChemin


data wydania:
format: 200x230
liczba stron: 280
wydawca: Helion
Oprawa: miękka

książka drukowana: dostępna w helion
59.00 zł
Do koszyka
e-book: dostępna w helion zniżka 30%
41.30 zł
Do koszyka
3 w pakiecie:
PDF
ePub
Mobi
cena katalogowa: 59.00 zł
Tytuł w ofercie księgarni helion w działach: Edycja zdjęć, Techniki fotografowania,
oraz w:
Informacje:

Codziennie w naszym otoczeniu natrafiamy na setki zdjęć i najczęściej bardzo szybko o nich zapominamy. Przypadkowo napotykane zdjęcia reklamowe czy prasowe prezentują zupełnie inną jakość niż fotografie artystyczne, które nas poruszają i do których chce się powracać. Najczęściej niosą jasny przekaz, wywołują w nas silne emocje i sprawiają, że nie pozostajemy obojętni. Tworzenie takich fotografii to umiejętność, która wymaga dużych nakładów pracy i pomysłu. Zacznij tę ciekawą podróż już teraz!

Książka, którą masz przed sobą, nie jest typowym poradnikiem. Autor odsłania przed Czytelnikiem techniczne aspekty rzemiosła fotografa i zasad kompozycji oraz inspiruje go do własnych poszukiwań, do łamania reguł i eksperymentowania. Niemal każde z ćwiczeń, które proponuje, może stanowić punkt wyjścia do twórczych zmagań i szlifowania swojego indywidualnego stylu. Chwyć za aparat i wyraź siebie!

Autor zawarł w tej książce:

  • 60 krótkich lekcji, dzięki którym Twoja technika fotografowania szybko się poprawi,
  • wskazówki dotyczące ustawień aparatu,
  • liczne ćwiczenia do samodzielnego wykonania,
  • informacje dotyczące podstawowych koncepcji, a także takich problemów, jak równowaga, wykorzystanie światła, oczekiwanie na właściwy moment, kreowanie nastroju i wiele innych,
  • inspiracje zachęcające do nieszablonowego podejścia do fotografii.

Fotografuj i poruszaj tłumy!




Na stronach działu "Książki" prezentowane są informacje promocyjne pochodzące od niezależnych od Signs.pl, zewnętrznych dostawców, które nie są wiążące prawnie. Informacje te, w szczególności ceny, nie stanowią oferty handlowej w rozumieniu art. 66 ust. 1 Kodeksu Cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawa. Ceny, dostępność oraz specyfikacja produktów mogą ulegać zmianom. Signs.pl nie jest stroną w transakcjach związanych z prezentowanymi tu produktami. Użycie przycisku "Do koszyka" powoduje przeniesienie użytkownika na stronę dostawcy, gdzie może on zapoznać się z wiążącą prawnie ofertą handlową oraz zawrzeć z dostawcą umowę kupna sprzedaży. Signs.pl nie ponosi odpowiedzialności za nieaktualne, nieścisłe lub niepełne dane prezentowane w tym dziale.
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764