logo
KSIĄŻKI
Polska reklama i poligrafiaKSIĄŻKI

Sztuka rozpoczynania 2.0

Autor: Guy Kawasaki


data wydania: 2016-07-01
format: 140x208
liczba stron: 320
wydawca: Onepress
Oprawa: miękka

książka drukowana: dostępna w onepress
44.90 zł
Do koszyka
e-book: dostępna w onepress zniżka 66%
14.90 zł
Do koszyka
3 w pakiecie:
PDF
ePub
Mobi
cena katalogowa: 44.90 zł
Tytuł w ofercie księgarni onepress w dziale: Marketing,
oraz w:
Informacje:
Początek to niezwykle delikatna chwila. Początkiem może być słowo, myśl, marzenie. Od tego, jak rozpoczniesz, zależy bardzo wiele, a błędów popełnionych o świcie być może nie uda Ci się naprawić do zachodu słońca. Gdy się zaczyna, trzeba wiedzieć, co chce się zrobić, dlaczego, w jaki sposób, z kim, kiedy i jakim kosztem. Innymi słowy, ten delikatny początek trzeba wzmocnić przemyślanym planem. I zasadę tę stosuje się właściwie do wszystkiego: pomysłu, zadania, związku czy... własnego biznesu.

Ta książka to nowe, poprawione i uaktualnione wydanie książki legendy, klasyki wpisującej się w kanon sztuki biznesu. Właściwie to jest zupełnie nowa książka, ale wciąż napisana z myślą o tych, którzy zaczynają, którzy są na początku drogi do czegoś wielkiego. Dzięki niej łatwiej i skuteczniej zrealizujesz to, co sobie postanowiłeś: zadanie, projekt, przedsięwzięcie, marzenie. Dzięki niej ta niezwykle wrażliwa chwila, jaką jest początek, zainspiruje Cię do skutecznego działania.
Uniknij błędów tak często popełnianych przez innych.

Dowiedz się:
  • czym jest koncepcja i dlaczego musi być dobra,
  • co zrobić, aby od początku podążać w kierunku sukcesu,
  • jak stać się świetnym przywódcą najlepszego zespołu,
  • jak zdobyć kapitał,
  • jak zbudować sieć współpracy biznesowej,
  • jak odnosić sukces i jednocześnie zmieniać świat na lepszy i piękniejszy.

Nie bój się sukcesu. Przygotuj się... i zaczynaj!


Guy Kawasaki — gwiazda biznesu i autor inspirujących książek dla przedsiębiorców. Współpracował z Apple, był też doradcą specjalnym dyrektora generalnego oddziału Motoroli w Google. Jest również współzałożycielem Alltop.com i partnerem Garage Technology Ventures. Ukończył Uniwersytet Stanford, a dyplom MBA zdobył na UCLA. Mieszka z rodziną w Dolinie Krzemowej.



Na stronach działu "Książki" prezentowane są informacje promocyjne pochodzące od niezależnych od Signs.pl, zewnętrznych dostawców, które nie są wiążące prawnie. Informacje te, w szczególności ceny, nie stanowią oferty handlowej w rozumieniu art. 66 ust. 1 Kodeksu Cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawa. Ceny, dostępność oraz specyfikacja produktów mogą ulegać zmianom. Signs.pl nie jest stroną w transakcjach związanych z prezentowanymi tu produktami. Użycie przycisku "Do koszyka" powoduje przeniesienie użytkownika na stronę dostawcy, gdzie może on zapoznać się z wiążącą prawnie ofertą handlową oraz zawrzeć z dostawcą umowę kupna sprzedaży. Signs.pl nie ponosi odpowiedzialności za nieaktualne, nieścisłe lub niepełne dane prezentowane w tym dziale.
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764